- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
možná by se hudební redaktoři ČRo mohli inspirovat v zahraničí... poslouchám BBC radio 2 a na rozmanitost si opravdu nemůžu stěžovat, hrají jak oldies, tak i singly z nejnovějších alb...
Ale netuším, jak je na tom ČRo s rozpočtem, nakolik si to mohou dovolit... a nebo jen chybí vůle něco změnit???
to byste chtěla asi moc, ale aspoň jsem se inspiroval sám a právě teď si BBC radio 2 naladil a má tam být host Gilbert O´Sullivan jak čtu, tak se těším, jinak si myslím, že cena za hraní songů je asi jednotná ať nový či starý, takže ten výběr hudby by finančně náročnější být neměl
je to už nějaký rok, dělali upoutávku na nějakou výstavu o židovství a podmalovali to hudbou od N.Atlas - muslimky.
mám rád hudbu, proto poslouchám jen vybrané relace, jinak pouštím CD a platím poplatky
bych měl mít možnost ovlivnit vysílání českého rozhlasu. Takže pokud nejsou schopni vyhovět v takové hlouposti jako je hladina hluku, tak nevím, za co je platím!! Ovšem mé informace jsou poněkud zprostředkované - poslouchám Beat, Evropu 2 a BBC .
Máš přístroj, jsi vinen poslechem ČRo a tedy povinen platit. Taky mám jiné zařízení a přesto nejsem vinen znásilńováním
To je prostě mafiánský přístup OSA, která chrání zombie v pop music a výsledkem je neposlouchatelná stanice. My jsme povinni a jim je to prostě fuk i kdyby to poslouchali jen v domově důchodců!!!!!!!!!
stopro souhlasím, a nezapomínejme, že nejen ČRo ale asi i jednotlivé stanice mají své ředitele, ale pro ty je samotné vysílání asi to poslední, co je zajímá, tu kolíśavou hlasitost se snažila obhajovat níže v diskusi paní Špidlová, ale nějak jsem to fakt nepochopil
Pane Šestáku, děkuji za výstižný článek. Máte plnou pravdu. ČR 2 poslouchám pravidelně kvůli mluvenému slovu a už poznávám i jednotlivé hudební redaktory, poznám jejich "rukopis". Čtyřicet let staré bezpohlavní a beznázorové písně, pak jejich česká nebo původní cizojazyčná verze, někdy ještě live verze. Písně často utnuté před koncem kvůli zprávám atd. Hudbu tam berou jako nutný bezkonfliktní balast, asi si tak váží i své práce a sebe.
M. G.
A taky stejná skladba těsně před 5,00 a před 17,00. Nevím, který z redaktorů to dělá, ale neskutečně mě to dokáže zkazit náladu.
Domnivam se, ze v dnesni dobe poslouchat statni rozhlas a komercni stanice je jako pouzivat kresadlo v dobe tryskovych zapalovacu. Paradoxne, mozna ta hruza ma velky vliv na prodeje MP3 prehravacu a FM transmiteru. Lide uz jsou schopni si vysilat sami. I za cenu toho, ze obcas prijdou o rozhovor s nekym, kdo za poslech stoji.
tak máte hodně pravdy, jenže mě třeba potěší i když to co mám na deskách zazní z rádia, jako že to v ten moment poslouchám s více lidmi, ale ještě víc mě zajímá jakej k tomu má případně vztah třeba zrovna ten David Vávra, čili dejme tomu jak zmínil i to že chtěl pustit Deža Ursinyho, tak by mě k tomu docela zajímalo jestli se s ním i setkal a tak
no dobře, ala kapánek lepčí než to bylo do r. 1989 to zase snad je
hrát hudbu vůbec. Jde o informační rádio a mají informovat. Jako výjimku bych připustil třeba debatu o nové desce nebo představení a k tomu krátkou ukázku, případně nějakou nahrávku z cesty, když tam mají cestovatele a podobně.
Velmi mi vadí, když pozvou například nějakého vědce nebo odborníka, probíhá zajímavý rozhovor, který mne zajímá a po každé druhé otázce je násilně přerušen a pustí nějakou nesmyslnou a zcela nesouvisející písničku, která jen otravuje a zdržuje. Z rozhovoru je fraška.
no tak nic proti písni, on i vědec si potřebuje dvě tři minuty orazit, stejně jako posluchači nevydrží většinou vnímat nepřetržitě 50 minut, ale proč třeba i kousek klasiky, pokud má vědec rád klasiku atd. Jinak to bylo na čro dvě, čili ne radiožurnál, jinak sám poslouchám pořád rádio Česko kde se fakt nehraje až sem tam na ukázku z nové desky
Zvukari opravdu nejsou pri vysilani "na kaficku", jak jste racil s rozhledem vam vlastnim napsat. Zvukari vysilaji, tak jak se vysilat ma, slovo do stovky, hudbu do padesati, tedy krome hudby vazne, ktera se moduluje do stovky take. Ovsem vysilana modulace je filtrovana pres zarizeni, ktere se nazyva optimod a je programovano tak, aby srovnavalo hladinu zvuku - to jest dotahuje slabe modulovanou hudbu i pripadne slabe modulovane slovo do stejne urovne. A vzhledem k tomu, ze hudba zni uchu vzdy silneji nez sebehlasitejsi slovo, dochazi k tomu, ze z prijimace vam hudba pripada hlasita. Jinou veci je treba host, sedici u mikrofonu jak rada Smaus na Riviere - to jest uvolnene rozvaleny s mikrofonem vzdalenym od ust pul kilometru, nebo moderator ctouci z pocitace s hlavou od mikrofonu odvracenou - coz smerovy mikrofon take nepojme, dalsi kapitolou jsou stacene porady ci porady, ktere si moderato vysila sam...atd.Zkuste se nekdy misto ironie podivat na den otevrenych dveri do radia....
Vážená paní Špidlová, díky za pokus o vysvětlení i za zhodnocení mého rozhledu. Škoda ovšem, že když víte třeba Vy, že hudba přes srovnávání hladiny zvuku připadá posluchači řvoucí, že to nevědí zvukaři a nejdou tedy u hudby o pár decibelů níž.
vysílají naprosto neuvěřitelnou hudbu. Stále to samé celá léta dokola. Mluvené slovo je fajn, muzika to úplně zabije.
navíc mám dojem, že ještě kopírují F1, která taky vysíláuž pomalu 20 let stejnej otřesnej výběr na jedno brdo ze 70, a 80, let, a nejhorší jsou na ČRo třeba ráno ty pseudo chrámové jakoby sbory, typu Enya či tak, prostě neutrální, aby to nemělo žádnej švih a někoho třeba nepobouřilo. Až legrační je, že třeba s Ozzym jistě nepustili ještě nic jinýho než Mama I´m coming home.
hlavně jde o to, že jsou ty skladby dneska nahraný už samy od sebe hlasitě