- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to propagace, ale propaganda. ferrari 250 gto tehdy v československu nikdo neznal a bylo to asi proto, že tehdejší Čechoslovák nejdoucí z režimem valil bulvy, když ho za názor oběsili.
No ono v Československu jsme tehdy neznali víc věcí než jen Ferrari 250GTO Ale chtěl jsem jen ukázat na to, že počátkem 60. let ještě komunisti nestihli všechny umlátit. Byli třeba dost často pro smích, jako nynější literární hvězda Lubomír Štrougal, když nenápadně a tajně demoloval Stalinův pomník, viz diskuse níže.
zmíněno, za socialismu si člověk musel dávat pozor na to co říká, kdežto teď za kapitalismu si může říkat co chce a nikoho to v nejmenším nezajímá :-) To jsme si fakt pomohli :-D
To máte stopro pravdu, zatímco dřív se komunističtí podvodníci styděli i před normálníma lidima, dnes už jim to je jedno, kradou jako o život a stud nemají protože vědí, že je nikdo odsuzovat nebude ale spíš se lidi k num budou lísat kvůli jejich majetku. A tohle pochopili okamžitě i nekomunističtí podvodníci, kteří k nim okamžitě přistoupili.
Teď si jen říkám - kde jsou ty doby,kdy to stálo ještě aspoň za lejno.Ty tvé zkazky vyprávěj dítkám na základkách.
přiznám se, že vůbec netuším, komu jste určil to své "Kecáš,já v té době žil" jestli nějakému příspěvku zde v diskusi, a jaké zkazky jste mělna mysli. Ale možná jsem jen nechápavaje. kdýž minimálně dva čtenáři jistě pochopili, a doporučili tento Váš příspěvek. Jedině snad, že byste doporučil sám sebe si z jiné adresy
jsem jako mladej podnikovej jezdil (pak jsem spáchal kádrovou sebevraždu a šel od válu), ale myslím si, že byla zajímavá vzhledem - tuším, že ji dělal profesor Kovář v tehdejším Gottwaldově. Ale koncepce motoru vzadu vzduchem chlazeného byla už tehdy zastaralá. Stejně jako embéčko od r.1964.
no vidíte, takž jste byl aspoň chvíli u toho, jinak ten motor to je pravda, ale tady to vycházelo z Tatraplánu, což bylo taky perfekt auto
Autor je příliš jednostranně zaujatý. I v 80. letech - a to už byli lidé vystudovaní dávno po 48. roce - jsme měli vlastní vývoj, vlastní vědecko-technickou výzkumnou základnu. Měli jsme vlastní výrobky, které jsme exportovali do desítek zemí po celém světě. Vyváželi jsme např. celé investiční celky, jako elektrárny, cukrovary, rafinérie, textilky. Vyváželi jsme vlastní tramvaje, lokomotivy, náklaďáky, turbíny, letadla - civilní i vojenská. Naše cvičná letadla Delfín a Albatros byla svého druhu nejlepší na světě, doteď jich několik létá i v USA.
Autor by měl spíš nadávat na nynější marasmus, kdy Čechům v této zemi nepatří už téměř vůbec nic a z Čechů se stal národ pacholků a slouhů, kteří cizákům montují polotovary a zisky jdou do zahraničí. Nynější životní úroveň se tu drží jen díky masivnímu zadlužování.
Pochopte, že to byl jen jeden příklad a navíc z celkem atraktivních oborů - automobilismu a marketingu. Jinak myslíte si, že kdyby sem nepřišli v roce 1968 okupanti a komanči by byli poněkud odsunutu do pozadí, že bychom ty celé investiční celky atd. vyvážet přestali?
, kteří byli po převratu rozprášeni a zdecimováni. Dnes již tento stát nedokáže takové věci jako kdysi, je to výsledek devastace technické inteligence bankovními lupiči
tuhle reklamu jsem viděl už kdysi... borec tam té Tatře dává dobrou sodu
přiznám se, že jsem to viděl od včerejška bezpočtukrát, to se prostě na blog muselo dát!