Děkujeme za pochopení.
timmek
V Plzni vládli a vládnou idioti.
Komunisti zliklidovali čtvrť Rychtářku brutálním průtahem, zničili okolí Sirkovy ulice, postavili kulturák a vedle něho šílenou jámu. Kdo si myslel, že to po roce 1989 skončí, byl na omylu. Ulice U trati - naprosto zbytečná magistrala, která je "zašpuntovaná" křižovatkou Na Belánce. Naštěstí neprovedené rozšíření Mikulášské třídy. Americkou pěkně vyasfaltujeme - pěší zóna? Nenechte se vysmát. Zbourání Korandovi ulice a místo ní stavba naprosto neužitečné čtyřproudovky, pár set metrů od centra. A to je jen několik případů. Prostě bourání a bourání. Až přijdou s nápadem zbourat náměstí Republiky i s okolím a stavbou velkého parkoviště, tak mě to vůbec nepřekvapí. Konšelé jsou buď idioti, nebo je někdo za to královsky platí. Plzeň má "hvězdicový" tvar a tady pomůžou jedině okružní magistrály spojující jednotlivé čtvrtě po obvodu oné hvězdy.
Glock každopádně bez -e
Omyl
To druhé parkoviště má být podle neoficiálních informací novou městskou vodárnou.
AlenaNovák
Re: Omyl
Urednici se nakapsuji po kayde povodni, to je very good deal!
milanalois
Pane senátore a chirurgu - chytněte se za nos!
Vy sám jste hlasoval pro nový stavební zákon.
Díky novému stavebnímu zákonu MUSÍ Plzeň zajistit v centru parkovací místa, protože bez nich se tam na volných místech nedá postavit nic jiného.
Každá nová stavba musí disponovat tabulkovým počtem parkovacích míst, jinak nesmí být vydáno stavební povolení! Ani pro byty, ani pro kanceláře, ani pro muzeum a galerii - natož pro divadlo!
Aspoň někdy byste si mohl přečíst, pro co vlastně zvedáte ruku.
buxus
Re: Pane senátore a chirurgu - chytněte se za nos!
Nevím jak v Plzni, ale v Praze je trochu jiný problém. Tady se cpe do centra stále více a více nových budov, teď chtějí zrušit i masarykovo nádraží, aby bylo místo pro další. I kdyby nakrásně pod každou budovou vybudovali podzemní garáže pro předepsaný počet míst - nic to nebude platné. Ta všechna auta se musí do toho centra (a zase zpět) nějak dostat. Do každé nové budovy budou přijíždět lidé pracovat, bydlet, na návštěvy, služební jednání, bude se tam dopravovat materiál, služby (údržba) atd. Jenže příjezdové a vnitřní komunikace už v Praze nestačí a lidé, kteří na nich musí bydlet, žijí v příšerném prostředí. P+R parkoviště jsou pro smích, protože i veřejná doprava je ve špičkách na hranici své kapacity (jako výsledek soustavného zanedbávání).
buxus
Ale, ale pane senátore
... ve svém blogu "Drahé neparkování", jste doslova napsal "Problém parkování se nevyřešil. Rozhodně jsem si nevšiml, že by se zavedením parkovacích karet vzniklo i více parkovacích ploch". Po zvýšení parkovacích ploch v centru města jste volal ovšem u kritiky parkovacích zón v Praze, tady jde o Plzeň, což je jistě něco jiného ... Nebo že by ne?