Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

AlenaNovák

23. 7. 2008 14:47
Karma a D1

Davam karmu a vcerejsi nehoda na D1 jen potvrzuji vase slova. Vetsina smrtelnych nehod na dalnici je zpusobena kamiony, spis nez slevu by meli mi jeste priplatek, ze huntuji ceske dalnice a zabiji lidi. ;-)

0 0
možnosti
JV

Joli

22. 7. 2008 13:10
...

Než příště sáhnete k silným slovům, které jste v článku použil, měl byste se nad problémem do hloubky zamyslet!

Češi čerpají téměř nejdražší naftu v Evropě, Španělé druhou nejlevnjší, i přesto se na konci června španělští dopravci rozhodli, že budou stávkovat. Přála bych vám vidět prázdné regály v supermarketech a zmatkující lidi, kteří kupovali všechno, co jim přišlo pod ruku. Takže za dva dny stávky nebylo maso, ovoce, zelenina, mléčné výrobky, prostě skoro nic! Než se celá situace vrátila do normálu, trvalo to víc než týden.

Myslím, že spousta lidí si neuvědomuje, že každodenně využívá služby dopravců a to třeba jen tím, že si jde koupit svačinu nebo lahev vody.

0 0
možnosti
DN

denk niet

22. 7. 2008 13:49
Re: ...

Ano, to jsou přesně ty souvislosti, které spousta lidí nevidí (případně vidět nechce) a do omrzení opakuje, že kamionová doprava je přehuštěná.

Ano, to je pravda - většina přeprav se uskutečňuje po silnici, ačkoliv část by se na železnici teoreticky mohla přesunout. Současná "pružnost" ČD, potažmo ČD Cargo, ale tuto změnu neumožňuje. Počet překladišť, pružnost administrativy, způsob organizace (sestavování) vlaků a v neposlední řadě rychlost železniční přepravy a neschopnost reakce na požadavky zákazníka, dráhu stále velmi výrazně znevýhodňují proti silniční dopravě. Mimochodem - málokdo ví, že ČD nemůže výrazně změnit svou současnou politiku z jednoho zásadního důvodu - a tím je katastrofální nedostatek vagonů. Jenže na tento argument "obhájci" dopravy po železnici slyšet nechtějí.

0 0
možnosti
KD

KECHUD

22. 7. 2008 13:02
Bléééééé

Taky jsem pro omezení o víkendech, ale vůbec se mi nelíbí tón, kterým to podáváte. A co se týče těch údajných velkých peněz, o které jim podle vás jde, tak spíš vidím ty soukromé jednotlivce, kteří si spedicí vydělávají na chléb svůj vezdejší. Za ty peníze já bych to nedělal, ty čekačky na hranicích, v kolonách u nehod atd. A ať jdou dělat jinam? Ty desetitisíce živnostníků? Od nezávislého senátora poněkud scestný názor. Přispěl jste mi k rozhledu, jak to v Senátu MUSÍ vypadat.

0 0
možnosti
JV

Joli

22. 7. 2008 13:03
Re: Bléééééé

Souhlas! Pokud se jedná o obyčejné živnostníky, určitě si na chleba nevydělávají snadno!

0 0
možnosti

mirek73

22. 7. 2008 12:51
Kamiony

Kamiony na silnici nikdo nevidi rad ale myslite ze je lze nahradit zeleznici. To zni v nasich podminkach jako vtip. Zeleznicni doprava se omezuje je znacne nepruzna (vlaky stoji auta jedou) a navic stejne bude nutny pro koncovy rozvoz automobil. Rada podniku totiz rusi zeleznicni vlecky. Omezeni nic neresi. Pokud nebude platit v cele EU nema smysl nase dopravce znevyhodnovat. Jedine s cim se da v clanku souhlasit jsou dotace na naftu - danove zvyhodneni. Je to ze strany dopravcu dobrej blabol .

0 0
možnosti

vodní želva

22. 7. 2008 12:42
vážený pane senátore

naprosto souhlasím s tím, že nákladní doprava by měla být realizována v daleko větší míře po železnici. Toho ale nedosáhnete tím, že to doporučíte autodopravcům, ti Vás asi neposlechnou. Poslechnout Vás můžou ti, kteří za dopravu platí, ale to by se musela doprava po železnici vyplatit finančně. To by si ale vyžádalo politické rozhodnutí a Vy přeci politik jste, tak to zkuste. Věřím, že takovýto návrh by lidé podpořili - evidentně nejste sám, koho kamiónová doprava bytostně štve.  Možná byste i mohl trošku poškádlit zelené, kteří něco takového měli v programu, ale teď se bohužel zabývají spíše politikařením.

0 0
možnosti
B

bea

22. 7. 2008 12:42
jsem taky pro železnici

ale bohužel lobisté lobují hlavně u vás v parlamentu a všechny zákony, které jsou proti vůli obyvatel, jako i smlouva o radaru, je dobře prolobovaná, nikoho ve sněmovně nezajímá názor obyvatel, alespoň to tak vypadá,...

0 0
možnosti
AJ

aljav

22. 7. 2008 12:46
Re: jsem taky pro železnici

srovnávat vydírání autodopravců se s mlouvou o radaru může jen duševní žebrák ! :-©

0 0
možnosti
PV

petrs51

22. 7. 2008 12:22
Všiml jsem si, že jste senátor

tak proč nenavrhnete, aby byly zrušeny dálniční známky v Německu osobní auta také neplatí.

0 0
možnosti
PV

petrs51

22. 7. 2008 12:20
Vy jste si to moc nenastudoval

protože kdyby se zdvojnásobila kapacita přepravy po železnici, tak se to ani nepozná. Tady jde jen o rovné podmínky v EU kde nikdo nemá zákaz jízdy v pátek, tak proč by měl být u nás. Ať to upraví stejně jako v Německu a bude klid.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2386x
Lékař.