- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slevové servry jsou klasickou ukázkou vydělávání peněz bez jakékoliv přidané hodnoty. Hrají na snahu lidí získat službu nebo výrobek pokud možno zadarmo. Mají nulové riziko, minimální náklady a relativně vysoké zisky.
Výrobce, který by se pokusil prodávat slevovým servrům výhodněji než svým stálým odběratelům brzy skončí, protože odběratel bude brát podobné zboží od konkurenčního výrobce a toho který ho podrazil cenou na slevovém servu odmítne.
Každé zboží či služba má svou hodnotu a tedy i cenu. Solidní výrobce potřebuje slušnou cenu aby zajistil inovací výrobku, vývoj i reklamu.Slevové servry jdou v podstatě proti výrobcům i službám. Čím dříver si to uvědomí, tím pro ně lépe. Jejich využívání je pouze cesta ke dnu.
Řekněme že prodává tomu majiteli eshopu za cenu X, Ten si k tomu přidá tu svou provizi a prodává za cenu 1,02X.
Takže, za kolik by tedy měl prodávat přes ten slevový sever? Ten slevový server si řekne taky o provizi 20%, ale navíc by měl ten výrobce ještě snížit cenu o ca 25%, čili on by dostal řekněme 0,75X, o čtvrtinu méně než u toho eshopu. Čili, pokud by to pro něj mělo mít smysl, tak by se mu to mělo nějak vracet-třeba že by mu ty slevové servery sehnaly opravdu ale opravdu o tolik víc objednávek a podobně. Což se asi zase neděje, a ty slevové servery byly skutečně orientované již na cenu vykalkulovanou sníženou cenu, třeba při výprodeji. Což se ale bohužel zvrhlo a dnes už jen to jen žumpa ve které se hrabe málokdo