Kdy už praskne bublina kolem info podnikání?

Před dvěmi roky ještě nikdo nevěděl co infopodnikání je. Pak přišel David Kirš a vše se změnilo. Jste úžasní, jste skvělí, všichni na to máte a můžete být milionáři a podnikat z pláže.... Jeho jméno i obličej zná skoro každý kde se ovšem poděla ta vlna milionářů, která by se měla vyrojit? Odstěhovali se skutešně někde na pláž?

Vlna milionářů není! Vlastně většina účastníků kurzů až na pár vyjímek se plácá tak nějak okolo všech těch systémů, návodů atd. a nejsou schopni je ani použít. Od první vlny info podnikatelů, kteří věřím že jsou úspěšní a mají dokonce co říct se zde najednou vyrojily desítky možná i stovky odborníků ze dne na den. 

Do té doby neznámých jmen, kteří najednou prezentuji své desetileté praxe a příběhy jak jsou úspěšní v tom co dělají. Však to jistě znáte, narážíte na ně každý den, je jich plný internet. Nevyhnete se tomu, ale dá se to přežít. Ovšem vytvářejí tady negativní prostředí pro skutečné profesionály a negativně ovlivňují jejich vnímání.

Co mě ovšem trápí jsou ohlasy nově příchozích klientů, kteří tyto kurzy rádoby profesionálů absolvovali. Vždy, když navazuji spolupráci s někým novým, zkoumám současný stav jeho online prezentace a zajíma mě také, jaké marketingové kroky podnikají a podobně. Často se setkávám s odpovědí, že  zkoušeli různé semináře, webináře a online kurzy, ale přínos byl minimální. Osobně se ani nedivím, neboť většina lidí, s kterými jsem o tom mluvil, byli lidé kolem 40let pracujicí ve službách a s velice malou znalostí internetu. Nedovedu si představit, že by na základě těchto infoproduktů byli schopni fungovat lépe.

Rád bych ještě přiložil pohled na to, jak infoprodukty od následovníků Davida Kirše ovlivňují profesionály. Rozhodli jsme se změnit zarytý pohled, že pokud chci být na internetu úspěšný, musí to vždy stát obrovské peníze. Usilujeme o zvýšení úrovně prezentace menších a středních firem a o zvýšení jejich úspěšnosti na internetu a tak jsme vytvořili informační e-knihu (10+5 způsobů jak budovat návštěvnost webových stránek s minimálními náklady) a emailový zpravodaj se vzdělávacími materiály.

Kniha i zpravodaj je praktická přínosná a ukazuje, že webové stránky nejsou pouze o tom si je nechat vytvořit. Bohužel tento způsob distribuce vzdělávacích materiálů se setkává s negativním přístupem, neboť jak nám bylo řečeno lidé se bojí, že budou opět dostávat nekonkrétní rady o tom jak být skvělý, úžasný a bohatý.... snad aby jsme tam velkym písmem napsali TOHLE NENÍ KIRŠOVINA...

Jak by jste to řešili Vy?

Autor: Michal Seidler | pátek 4.7.2014 12:17 | karma článku: 7,18 | přečteno: 1271x