Co si firma vybaví pod pojmem tvorba webových stránek?

Zajímá mě tvorba webových stránek a hlavně kolik budou stát.. Mnoho podnikatelů a manažerů firem dokonale rozumí svému podnikání off-line. Málo kdo se již tak dokonale orientuje v podnikání on-line, tedy na internetu. Častokrát se při kontaktu s potenciálními klienty setkávám s požadavkem „Chci webové stránky a je pro mě důležitá cena“. Následná otázka je mnohdy „Kolik tedy u Vás webové stránky stojí“?

Tady je třeba si uvědomit, že tvorba webových stránek není prodej jednoho totožného výrobku, u kterého lze srovnávat cenu. Otázka kolik stojí webové stránky, je srovnatelná s otázkou kolik stojí auto.

Stejně tak jako u automobilu si musíme nadefinovat dopředu, proč jej vlastně chceme, co nebo koho budeme vozit, co je pro nás tedy důležité, aby automobil splňoval. Stejně tak tvorba webových stránek. Nikdo by webové stránky neměl mít jen proto, že je mají i ostatní. Každý od nich něco očekává – profesionální vizitku firmy na internetu, nové zákazníky, opakovaně nakupující spokojené zákazníky, se kterými chce budovat vztah atd. Podle nadefinovaných cílů může být navrženo vhodné řešení pro danou firmu.

Dá se tedy tvorba webových stránek a jejich cena vůbec porovnat?

Odpověď zní ano. Aby bylo však možno jednotlivé nabídky různých dodavatelů, tedy tvůrců webu, porovnat, měli byste znát pět důležitých informací. Jde o pět důležitých oblastí, které by měl tvůrce webu řešit a brát v potaz při tvorbě Vašeho webu, abyste obdrželi kvalitní řešení. Webové stránky pro Vás musí znamenat přínos a ne nákladovou položku.

Těchto pět důležitých informací jsme pro Vás připravili jako krátký e-mailingový kurz s názvem „5 informací, které by měl každý mít před objednáním webových stránek“ a je pro Vás ZDARMA. Přihlásit se k odběru e-mailového kurzu v podobě 5 krátkých e-mailů můžete zde

Máme zájem na tom, aby zákazník byl schopen rozlišit kvalitní práci od zdánlivě lákavých nabídek s velice atraktivní cenou ovšem s nulovým přínosem pro zákazníka. Byli bychom rádi, kdyby firmy začaly vnímat internetové prostředí jako výzvu, potenciální příležitost a ne jako povinnou položku nákladů. Věříme, že náš kurz pro Vás bude přínosem a pomůže Vám nejen vybrat vhodného tvůrce Vašeho webového řešení, ale především si celou realizaci ohlídat tak, aby dospěla k požadovanému cíli a Vaší maximální spokojenosti.  

Autor: Michal Seidler | úterý 9.10.2012 9:00 | karma článku: 6,10 | přečteno: 388x