- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cílem této kampaně bylo stát se jedničkou mezi obchodními řetězci v Korei. Kampaň obsahovala koncept spojení offline a online světa. Řetězec Home Plus se rozhodl jít ke svým zákazníkům. Na zastávky metra vylepili bannery znázorňující regály s potravinami včetně obrázků, informací, ceny a QR kódu. Kolemjdoucí mohl prostřednictvím mobilního telefonu oskenovat kód a zboží se mu automaticky přidalo do košíku. Dále pak stačilo zaplatit a potraviny mu později kurýr doručil až domů.
Výsledek: +75% online registrovaných, + 130% online prodejů
Tato kampaň byla zaměřena na propagaci automobilu Volkswagen Fox, které bylo sponzorem festivalu Planeta Terra. Kampaň probíhala na sociální sítí Twitter, kde uživatelům rozdávali vstupenky na tento festival. Princip byl jednoduchý, za každý tweet o #FoxAtPlanetaTerra se na webu festivalu přiblížila mapa na místo, kde si první návštěvník, který se zde ukáže může vyzvednout vstupenky. Rázem tato kampaň zaplnila Twitter a probojovala se mezi největší trendy.
Tato kampaň byla zaměřena především na šíření značky Johnson’s Baby prostřednictvím sociální sítě Facebook. Kampaň byla založena vztahu matky s dítětem, kde každá matka se ráda chlubí fotkami svých malých dětí. Firma Johnson’s Baby na svůj profil na Facebooku umístila aplikaci, která umožnila nahrávat a upravovat fotografie. Každá takto upravená fotografie byla doplněná reklamou a matky tyto fotografie sdílely na svých profilech.
Výsledek: přes 5000 vygenerovaných reklam, přes 100 000 nových fanoušků, přes 4,5 miliónů shlédnutí profilu
Tuto kampaň si možná také vybavíte, neboť na Youtube ji zhlédlo přes 60 miliónů diváků. Kampaň byla zaměřena na budování povědomí o značce a produktu. Díky zajímavému zpracování se ihned začala šířit prostřednictvím sociálních sítí a zahltila internet.
Tato kampaň byla zaměřena na budování značky a povědomí o produktu. Kampaň si jistě někteří z vás pamatují, neboť to není tak dávno, kdy Burger King provedl sociální experiment a vyzval své fanoušky na sociální síti Facebook, aby smazali 10 svých přátel a získají kupón na Whopper zdarma. Celý proces probíhal prostřednictvím aplikace, která zároveň po smazání přítele zobrazila zprávu na vaši zdi např. Caroline sacrificed Josh Lowensohn for a free Whopper a pokračovalo to výzvou, aby daný člověk taky vyměnil někoho z přátel za Whopper zdarma.
Výsledek: přes 200 000 zrušených přátelství za první týden, kampaň se dostala do spousty novin např. New York Times, Facebook musel zavézt limity a zakročit proti této kampani
V rode 2006 se díky pokusu Eepybird.com s Coca Colou a Mentos tyto dvě firmy staly hitem internetu. Video s tímto pokusem shlédlo přes 60 000 000 diváků. Obě společnosti se od pokusu distancují a tvrdí, že s touto kampaní nemají nic společného. Jedno je však jisté, společnostem tento pokus pomohl jak s budováním značky tak se zvýšením prodejů.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!