Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Foto

Před třiceti lety stál 1 km jízdy taxíkem cca 9,- CZK. Dnes je většina produktů a služeb nejméně 10x dražší, než před třiceti lety. Když si taxikář účtuje v Praze 99,-CZK za 1 km jízdy, tak je nazýván zlodějem. Ale za jídlo, bydlení a další produkty musí platit? Cena za MHD je toho příkladem. Ale taxikář je nucen jezdit po Praze za 1 km jízdy za cenu lístku na MHD. Není to podivné?

0 0
možnosti
MR

To je snad jeho problém, jestli se mu vyplatí provozovat taxi nebo ne.

0 0
možnosti
JH
Foto

Dalsi krasna ukazka toho, jak se z ODS postupem casu stala levicova strana :-(

0 0
možnosti
MR

"dravost těchto společností vytlačila do značné míry z trhu běžné provozovatele taxi

"

Neboli chcete návrat taxikářské sekty z letiště, co brala 90 za kilometr.

1 0
možnosti
JH

J81i52ř78í 85H91o40d98a48n

15. 1. 2025 6:42

Ne chtějí rovné podmínky. A aby tohle nebyla otročina. Jsou lidé, kteří tuto práci dělají rádi protože je baví.

0 0
možnosti
LU

Vítame konkurenciu pražských taxikárov.

Vďaka cudzincom, tak ste nám vysvetlil prečo si pražský taxikári vylepšili pred svetom negatívnu reputáciu okradajúcich taxikárov.

"Praha donedávna bojovala s povesťou nepoctivých taxi služieb. A aj keď sa stále občas v meste nájdu ziskuchtiví taxikári, v posledných rokoch si svoju reputáciu predsa len trochu vyžehlila."

3 0
možnosti
JK

Aneb příbeh o tom, jak člen ODS Martin Sedeke k nahrazování trhu sociálním inženýrstvím přišel.

2 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 9,00
  • Průměrná čtenost 494x
Starosta MČ Praha 11, předseda Výboru pro dopravu hl. m. Prahy, zastupitel hl. m. Prahy.

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.