Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

ant.

2. 9. 2008 21:13
...pokud bude v čele ta jihočeská matróna...

...tak zelení skončí tam, kde byli před Bursíkem - a bude to tak dobře...ale koho volit? Zatím to vychází na ODS jako nejmenší zlo - jednou jsem dal hlas ED, ale to je to samé, jako bych ho zahodil... a komouše a jejich oranžové béčko může volit skutečně jen "VOLYČ"...8-oRv

0 0
možnosti
ŠF

stev

2. 9. 2008 11:55
Zelení promarnili příležitost.

Volil jsem zelené. Můj jediný a prioritní cíl je: zákaz jízd kamionů od pátku odpoledne do nedělní půlnoci. Bydlím na okraji Brna, tranzitní kamionová doprava obtěžuje více než polovinu obyvatel města.

Musím bohužel říci, že zelení promarnili svou příležitost. Páteční a nedělní zákaz jízd, po dobu několika směšných hodin, není nic víc, než povinná čtyřhodinová přestávka v jízdě. Proto již zelené volit nebudu. (Ani jejich kumpány z ODS, aby bylo jasno.) Již nikdy.Rv

0 0
možnosti
LH

ant.

2. 9. 2008 21:16
...a kde v Brně bydlíš?...

...a kde bydlí ta obtěžovaná "více než polovina města"? ...a ještě malý dotaz - nakupuješ v obchodech nebo se chodíš pást?...8-o;-)...a myslíš, že ti šibalové od sosanů zajistí klid?...;-D;-D

0 0
možnosti
MK

Woodward

2. 9. 2008 11:34
Pane Šebesto, v mnohém máte pravdu,

ale vidíte to moc černě. Očividně patříte (tak jako já) k zoufalcům, kteří před volbami listují volebními lístky tam a zpátky v bláhové naději, že to snad není všechno, že to nemůže být všechno. Já jsem SZ hlas nedal (volil jsem evropské demokraty), ale chápu, proč jste se pro ně rozhodl vy. Nesouhlasím ale s tím, že přítomnost radikálů ve straně napříště vylučuje možnost, že by SZ uměla provádět konzistentní politiku blízkou představám středových liberálů, kterým se protiví pohrobci KSČ v sociální demokracii i arogantní ODS se svým guru Uko Ješitou na Pražském hradě. Potíže s radikály mají zelení všude na světě a konflikt, který právě zuří mezi zelenými v Česku, se dal očekávat. Nicméně není nikde psáno, že Jihočeská matka musí nutně zvítězit. Třeba založí novou partaj s krásnookým patočkou nebo bůhví s kým jiným, ale to nás nemusí zajímat. Podaří-li se Bursíkovi udržet v čele a SZ zůstane ve vládě, nevidím důvod, proč bych jí svůj hlas nemohl dát už letos na podzim.     

0 0
možnosti
MB

buxus

2. 9. 2008 11:52
Já těch důvodů vidím moc

(1) Katastrofální projekt biopaliva - zhoršuje životní prostředí, zvyšuje ceny potravin a energetická účinnost cyklu konverguje k nule.

(2) Stop jaderným elektrárnám - nevadí mi jiný názor, ale zabejčenost a automatické odmítání jakékoliv diskuse. Bursíkova reakce na Pačesovu komisi byla typická. Když už pro něj není ani Akademie věd odborným partnerem, tak kdo? A jakou odbornost má v dané problematice on?

3. Naprosto nekompetentní lidé - to co předváděly dámy ze SZ, jak ve vládě, tak při volbě prezidenta, je k smíchu. Jediným rozumným politikem SZ je Schwarzenberg - ten ovšem k SZ vlastně nepatří a o rakouských antiatomistech se vyjadřuje nepříliš zdvořile.

0 0
možnosti

WIFI

2. 9. 2008 10:12
Volba zelených

Zelení u mě ze seznamu potenciálně volitelných stran vypadli v době, kdy začli tvrdit žádné jaderné elektrárny (a zároveň ne tepelné), přičemž rozumnou alternativu nenabídli (větrníci a slunečníci výpadek výroby nenahradí a zvyšovat závislost plynovými elektrárnami na Rusku je sebevražda, nehledě na to, že plyn je taky fosilní palivo)

0 0
možnosti
MB

buxus

2. 9. 2008 8:26
Celkem sdílím Vaše pocity....

... ale o to, že Zelené za žádnou cenu ne, bylo možné zjistit i před volbami. Jejich program prostě nedával smysl. Velká slova o ochraně ŽP, neschůdná a nesmyslná řešení, která se autoři ani neobtěžovali blíže objasnit. Obvyklé technické pitomosti o biopalivech, atd. Plus obvyklá směsice příslibů všeho a všem. 

ODS volím se zaťatými zuby a poté co druhý muž v ODS začal propagovat OH v Praze, vyhodil spoustu peněz a pak prohlásil, že pokud MOV nezmění postoj ke gigantickým hrám, Praha se k nim nepřihlásí (to se MOV ale lekne), tak od té doby mám pocit, že tyhle lidi už volit nechci.

Co bych Topolánkovi vyčítal nejméně, jsou nějaká přirovnání. Pokud si někdy přečtete referáty z Rallye Monte Carlo, tak noční zkoušku nazývají novináři tradičně jako "noc dlouhých nožů" (to kvůli těm sadám dálkových reflektorů, kterými si soutěžáci svítí na křivolaké cesty). O žádné nacisty tam přitom nejde.

0 0
možnosti
A

antizelenka

2. 9. 2008 8:09
co čekat v zemi

kde většina občanů/voličů nemá základní povědomí o politice, nepamatuje si co kdo řekl, udělal, jak hlasoval a není potom schopen vyhodnotit reálné sliby od nereálných

v zemi kde se vynakládájí obrovské peníze na letáky a bilbordy před volbami, protože je to účinné a spousta voličů dá hlas tomu kdo je na plakátu hezčí........

v zemi kde se již poněkolikáté dostane do sněmovny  nová stranička s nálepkou nová,nezkažená,idealistiká strana která nás spasí.....bez vlastní minulosti a možnosti posouzení její kvality....

jóóó kdyby tak šlo vyměnit i voliče..

0 0
možnosti
BB

baggerfuhrer

2. 9. 2008 0:49
Ugh

Obavam se, ze volic dnes jiz nevoli toho, koho chce, aby ho zastupoval,

ale toho kdo ma sanci se dostat do parlamentu. A kdo tu sanci ma? O tom

se preci dozvi v mediich (veri jim pry 70 procent populace)... z

vyzkumu verejneho mineni...uz se Vas nekdy nekdo ptal? Existuje vubec

nekdo takovy?Pane Sebesto, volil jste zelene proto, ze jste je chtel jako sve zastupce, nebo az POTOM, ze vam nekdo rekl, ze "prelezli" petiprocentni hranici? Necitite se byti zmanipulovan? Slysel jsem, ze NSDAP pod vedenim nejakeho pana Hitlera bude kandidovat do snemovny a pry maji jistych 8 procent ... i takhle to kdysi mohlo vzniknout. :-/

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

1. 9. 2008 16:45
Je to těžká doba pro voliče

chodím volit ODS, tak nějak ze zoufalství, vždycky si na to beru kynedril, abych se z toho seznamu výlupků nevyblil do urny.;-(

V tomhle státě je politika opravdu zprofanované povolání, mezi tou bandou zkorumpovaných kariéristů, zlodějů bez skurpulí a bezpáteřních perfidních podrazáků je tak málo normálních lidí, že nemají šanci ovlivnit kteroukoli parlamentní stranu. Takže zbývá volit podle klíče pravá - levá a hlavně se nedívat na nějaká jména. :-/

Skoro bych řekl, že se zastupitelská demokracie evropského typu přežila, díky množství informací v současném světě se volič dozví o většině hříchů politiků a těm lidem pak svěřit hlas chce aspoň dvě promile.

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

1. 9. 2008 16:48
Re: Je to těžká doba pro voliče

Osobně bych navrhoval elektronickou formu parlamentu, kde by člověk mohl hlasovat přes internet sám nebo by mohl svěřit hlas komukoli, kdo ho bude používat, dokud bude mít důvěru. Mohl by mu také on line odebrat svůj hlas, zajímalo by mě, jak by se naši zastupitelé chovali, kdybych jim mohl odebrat hlas rychlostí 8Mb/s. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1238x
Zase jeden z těch, co vidí svět ze své "žabí" perspektivy. Je spíše objektem než subjektem dějin a to ho vede k víře, že je lépe věřit v selský rozum, než abstraktní ideje.

Seznam rubrik