Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K tomu se ale přidružuje i jiný vývoj, jež vlastně se nejvíce aktivoval po 2. světové válce, kdy došlo k silnému oslabení mužské populace, a následoval rozpad generačních rodin, předávání generačních hodnot, tradic, zkušeností, ale i tzv. inicializace do dospělosti, rolí jak v kolektivu, tak role muže a ženy, rodiny. Přišel věk feminizace školství, a společnosti, být rozvedený-á, nebylo už společensky ... .

Druhý dech to dostalo v rámci EU, někde po roce 2000, zavedením, pozitivní diskriminace a počtu žen na manažerských a politických funkcích, zlepšení podmínek na mateřské a dále i lepší podpora svobodných matek.

Evropa se vlastně učí, jak společnost vede pravá mozková hemisféra, kde je cit pro celek, vše spolu, rodina, láska, emoční inteligence, ochrana, ekologie, příroda, tvořivost, tu mají aktivnější ženy. Došlo k oslabení levé mozkové hemisféry, kde je cit vnímání na blízko, blízkého okolí, ale i pracovní mód, soustředění. Zde je rovina vnímání času, reality, dějů, existence, hierarchální náboženství, autorita. Tu mají aktivnější muži.

Zrušila se vojenská služba a děti mají všemožnou podporu a je zde snaha je chránit před drsností, života, tedy vlastně určité korekce, mezi realitou, kterou si tvoříme v hlavě a dynamickou realitou kolem nás. Mladí pak mají problém vyznat se v chování opačného pohlaví, vlastni sebeidentifikace, pochopení a rozvoj své osobnosti a duševnosti, ukotvení v životě. Následuje neochota jít do vztahu, vzdát se svého pohodlí. Projevy těchto generacích, jsou pak třeba multikulturalismus, revize minulosti, ničení historických soch, různé sociální experimenty, mama hotely. Právě princip neukotvenosti, ale i aktivita v sociálních sítích, tedy být něčím odlišným, tak vede k různým tzv. časově omezeným sebeidentifikacím. Je to vlastně i o blahobytu a době která nám přeje. Něco podobného už zde bylo i dříve. Belle Époque [bɛleˈpɔk] (francouzsky Krásná doba, krásné časy).

0 0
možnosti

Zajímavý pohled pak je i zde : John Calhoun se celý život snaží svými experimenty na myších předpovídat budoucnost, která čeká lidstvo. Po mnoha experimentech na myších přišel vědec s novým termínem - behavioral sink (chování zkázy). Podstatou jevu je, že jakmile žijí živé bytosti v podmínkách nadbytku a přelidnění, jejich chování se změní z konstruktivního a pozitivního na destruktivní a deviantní.

Zdroj: https://ifenomen.cz/veda/dokonaly-zivot-zabiji-experiment-ktery-prekvapil

2 0
možnosti

Jednodušší je bojovat proti něčemu než za něco.

Černoši proti bělochům, LGBT proti hetero, klimateroristi proti ostatnim...

Pak brouzdat po sítích a hledat, proti čemu se vymezit a urazit.

2 0
možnosti

..... hrdě mašírovat mužou každej den, tejden, měsíc, půlrok,- ale za svý, nikoliv za moje love!,- ...... že to byla, je a bude, slepá vývojová větev, na tem sa vůůůbec nic nezmění!

2 0
možnosti

Umíte i jiný příspěvek? Zatím jsem pod jakýmkoli nesocialistickým blogem od vás viděl jen tento.

0 0
možnosti
Foto

Asi dělám něco špatně, ale žádní „duhoví aktivisté“ mě k ničemu nenutí, ani ze mě nedělají automaticky homofobního jedince jen proto, že nesouzním s Prague Pride.

Mimochodem, pane Šebesto, počátky Prague Pride se odehrávaly už v 70. letech minulého století a pokaždé to bylo spojeno s návštěvou vrchnolného propagátora LGBTQ+, čili L. I. Brežněva. Ty francouzáky už na letišti byly více než jednoznačné. A podle pamětníků po Brežněvově odletu ještě dva týdny spal Husák na břiše a do svého křesla si dal speciální polštářek, na který usedal. Jediný, kdo si prý tyto Brežněvovy návštěvy užíval, byl údajně Vasil Biľak.

3 0
možnosti

Zase boj s neexistujícím problémem...

Nějak nepociťuji, že by mi homoloby něco nutila...

BTW je vědecky dokázáno, že nejvíce homosexuálních lidí se rodí z heterosexuálního styku...skoro 99,9 %

3 0
možnosti

Aniž bych chtěl jakkoli cokoli komentovat, jakým způsobem se tedy rodí těch 0,1 %?

4 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1238x
Zase jeden z těch, co vidí svět ze své "žabí" perspektivy. Je spíše objektem než subjektem dějin a to ho vede k víře, že je lépe věřit v selský rozum, než abstraktní ideje.

Seznam rubrik