- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsem byl v roce 2003 v Kirgistánu, tak již tehdy zde měli semafory s technologii LED tedy se sníženou spotřebou energie a delší životností , o blikání zelené na onci impulsu nemluvím,, to už je ve světě samozřejmost
a pak jsi se probudil ze snu? Tam mohli mít tak akorát lucernu...
... stejne jako vetsi pocet retarderu proste nesvysuje bezpecnost, nezvysuje ji ani nadpocet semaforu. V noci patrim k ridicum, ktere neni tezke oslnit, takze jsem pomerne rada, ze uz nemusim zit v Kocourkove, kde se s timto zjevne prave experimentuje, misto aby se vyuzilo poznatku z okolnich zemi.
dosud jsem Vás považoval za normálního člověka, díky Vašim sloupkům v MFD, které někdy čtu, ale většinou ne, protože nejsou zrovna objevné. Ale budiž. Dokonale jsem si ale opravil svůj pohled na Vás po Vaší histerické reakci na diskusi o vašem sloupku. Přečetl jste si po sobě, co jste napsal? Z Vaší odpovědi úplně cítím ten vztek, co ve Vás vzkypěl po té, co si někdo dovolil zkritizovat Váš názor. Chce to zachovat chladnou hlavu a zamyslet se nad tím, jestli by kritik nemohl mít v něčem pravdu.
V tom příspěvku Vás autor vůbec nehodnotil, natožpak agresivně. Jak jste na to proboha přišel?
A že je semaforů a přechodů pro chodce zbytečně moc již nyní, s tím se nedá než souhlasit. Např. u stanice metr Ládví je podchod a navíc zcela nesmyslný přechod pro chodce.
nicméně koukám jak tele na nový vrata, když jsem protřepala hlavu a zjistila, že se mi to nezdá.
Jah Wise: proč by neměl mít autobus přednost před vámi? Když veze třeba 50 lidí kamsi podle jízdního řádu? Myslíte si, že vaše jedna líná v autě je něco víc? Možná je větší a třese se vám až pod bradou, ale rozhodně nejste nic víc, než kdejakej cestující v MHD!
A to vám píšu já, která se nechá vozit autem pořád, ale nikdy bych si nedovolila tvdrit, že bych měla mít přednost před těma "sockama v MHD".
A co situace, kdy se kvuli deseti lidem v autobusu zbrzdi rada 15 aut? Tuhle situaci vidam pomerne casto
rozum, nahradime ho vyhlaskou/ zakonem/ zakazem/ prikazem/ semaforem... Semafor neni vzdy skvely vynalez...
Ta hnusna svitivost je dana nepochopenim principu. Ono tam ma byt cidlo, ktere zesiluje/zeslabuje svitivost, podle toho, kolik je svetla okolo (takze je to svetlejsi jen ve dne).
Kde jsou ty casy, kdy existovaly semafory, co doporucovaly rychlost pro dojezd na krizovatku ve chvili, co se rozsviti zelena...
Jedine pozitivni co na tom vidim, je ta blikajici zelena a cidla na to, jestli nekdo jede. Ale mela by se zvysit citlivost, protoze cidlo nevezme motorku, natoz bicykl.
Pane Schwarzi, tenhle článek opravdu myslíte vážně? Nemyslím si že zvýšení počtu semaforů nějak pozitivně zapůsobí na špatnou dopravní situaci v našem hlavním městě. Tyhle semafory spíš brzdí dopravu a přispívají k nízké náladě řidičů (neznám nic horšího než trávit hodinu při cestě z práce ve stojící koloně, protože na cestě domů mám x zbytečných semaforů).
Co považuji za zbytečné semafory? - semafory u výjezdu ze zastávky mhd. Kde je psáno že mhd má přednost před ostatní dopravou? POkud vím, přednost má rychlá záchranná služba, hasiči a policie se spuštěnými modrými majáky a výstražným signálem. Nikdo jiný. - semafory umístěné ve vzdálenostech 10 m od sebe. Tady si někdo zle mastí kapsu.
Ono by to spíš chtělo lepší chování lidí kteří řídí auta, ne větší počet semaforů.