- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně to už připadá, že vakcína není, proto, že není kampaň. K čemu kampaň, když těch 58% obyvatel, co má podle průzkumu zájem se nechat oočkovat, se při současném tempu dodávek nepodaří oočkovat ani do konce příštího roku.
Není lepší reklamy, než když je poptávka větší jak nabídka a salónní snobové se mohou chlubit, že už to mají. Podezírám trochu systém, že záměrně žhaví drát a pak je prostor pro šponování ceny.
Do sebevražedné mise "Očkovací mediální kampaň" se zavedené firmy, ani jednotlivci nehrnou. Hlavně také proto, že je vše na úrovni ministerstva a ne vlády, celá kampaň, know how a reputace dodavatele může být odstřelena spolu s ministrem, přitom jsou (i zde) náznaky, že premiér už nabíjí.
Zajímavé čtení, taky bych souhlasil, že ty aféry u nás s předbíháním zvýší o kousek procento zájemců.
Jistě, antibabiš team bude namítat, že kampaň vlády ohledně očkování je chabá a pod. V tohle směru bych už nic neřešil, bylo vysvětleno verbálně, je to na oficiálních stránkách....doufám, že už se na nějakou propagaci nebudou vyhazovat prašule..