Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nesouhlasím s autorem. Dnes "kvalifikovaný učitel" s aprobací např. fyzika, chemie je považován za kvalifikovaného i když mu přihodí nějaké hodiny češtiny nebo angličtiny (a platí to i naopak). Jazykář může kvalifikovaně učit fyziku.

Když chce ředitel gymnázia pro matfyz třídu odborníka a mohl by mít např. docenta z VŠ, může ho zaměstnat jen jako nekvalifikovaného pedagoga.

Od koho získají studenti víc z matyky a fyziky? Od jazykáře s pedagogickou fakultou nebo od docenta (ale možná i jenom doktoranda) z matfyzu ?

4 1
možnosti
JN

V tom máte částečně pravdu, ovšem:

a) Pochybuji o tom, že některý docent z matfyzu půjde učit na plný úvazek na střední školu (pokud tam půjde jen na pár hodin týdně na vedlejší pracovní poměr, tak problém ohledně toho, že nemá pedagogické vzdělání, nebude).

b) Těch "přihozených hodin", na které nemá pedagog aprobaci, může být jen omezený počet. A že by na některé škole např. jazykář učil matiku či fyziku, o tom jsem opravdu neslyšel.

2 0
možnosti