- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hlavně, že zakázali reklamy na clavin a arginmax. vagína je v cajku. každá druhá reklama je o půjčkách a spokojeném životě na dluh, zakážeme ale ďábla pro chlapy. a jen tak mimochodem, chilli je i v angličtině koření/paprička, reklama je ale na chilly.
Chill/y je chlad, zima v přeneseném významu svěžest. Já nevím zda to úplně gramaticky rozvíjet. S tvrdým či měkkým, je to výraz, který k tomu sypání do guláše vybízí našince spíš než k intimní hygieně Každopádně díky za příspěvek.
Dalším krokem by mohla být reklama pro muže, že porozuměl své předkožce a dává si na ní nějakou chemii proti smegma
Hezky a vtipně napsáno, díky za pobavení.
Pockejte az vaginy budou chtit zastavat manazerske pozice, protoze jsou vaginy.
Proč ne, Jiří. Pokud je vagína schopnější než její protiklad, ať si tu pozici zastává
nevím čím to je, ale při sledování dokumentárních filmů je té reklamy podstatně méně, proto jim dávám přednost..
Současné televize už mají běžně funkci "time shift". Není problém sledování oblíbeného pořadu na začátku pozastavit, dát si do foroty tak 20 minut a pak to pustit a reklamní bloky jednoduše přeskakovat. Fakt je to jednodušší, než se nechat frustrovat záplavou reklamy a následně to sofistikovaně pitvat a psát o tom.
jo a co když to soused uvidí celé dřív....?
A zapomel jsem dodat.Sarko/Carko, super clanek, palec hore.
Skoda jen, ze je to vice, nez 50ti % lidem jedno, jestli se divaji na reklamu nebo ne.Ja osobne jiz velmi brzy budu televizor pouzivat jen jako "pasivni lapac prachu"
Protoze s takovou na vaginy brzy zanevru a to bych tuze nerad
Super článek, děkuji za pobavení.