Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

No vidíte a já zrovna dneska v Krči v Albertu ty samoobslužné marně hledala, u tří pokladen fronty, prodavačka naštvaná, že od rána neměla pauzu, takže mi nákup namarkovala nadzvukovou rychlostí, že nebyla šance si ho ukládat do tašky. Já si raději svůj nákup v klidu napípám, nemusím s nikým komunikovat a nikdo mě nehoní.

0 0
možnosti
KU

K36a94r71e38l 21U70r45b21a83n

2. 11. 2023 10:54

Samoobslužné pokladny hlavně dělají ze zákazníka zaměstnance obchodu - ten nemusí platit pokladní a zákazník to pro něj dělá zdarma.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že si dnes každý může najít to, co mu vyhovuje. Jak retrorestauraci s papírovými jídelními lístky a "Cash only" platbou, tak i restaurace, kde si může objednat přes internet ještě předtím, než do ní vstoupí. Stejně tak v obchodech - kdo chce stát frontu před pokladnou s lidskou obsluhou - může. Kdo chce platit ve 21. století normálně (tedy u samoobslužné poklady, která zbytečně neplýtvá drahou lidskou pracovní silou na primitivní pípání), může (naštěstí) taky.

5 0
možnosti
AP

Já to vidím přesně obráceně. Nikdo mi neříká nic na co bych musel reagovat a předem vědět, že můžu třeba nechtít v hamburgeru cibuli. Na monitoru uvidím seznam, označím checkboxy co nechci a co chci navíc, vezmu si číslo a jdu sednout ke stolku. Vyřešeno, beze slova, bez námahy. Totéž automatické pokladny. Žádná fronta (do obchodů kde se dělají fronty i u automatických pokladen jednoduše nechodím), kdo šel k pokladní, ještě čeká zatímco já už startuju auto Plná spokojenost.

2 0
možnosti
JS

Ten Mekáč není zrovna dobrý příklad, jelikož v něm vám to jídlo na rozdíl od "pohádkové minulosti, kdy bylo vše lepší", už pěkně dlouhou dobu klidně přinesou a stejně tak si nemusíte objednat u panelu, ale u obsluhy za pultem. Záleží na preferenci každého zákazníka. Mekáč sice za restauraci rovněž nepovažuji, ale rozhodně je k ní blíže než kdy dříve.

No a jinak pokud je za mě na výběr, tak ani k jiným než k samoobslužným pokladnám už tak cca 8 let ani nechodím. Bohužel mám nejblíž Lidl, kam tato vymoženost ještě nedorazila (do některých už ano) a fronty u klasických kas jsou vždy nejsmutnější kratochvílí každého nákupu. Už se těším až nahradí několik kas samoobslužnými. Minimálně ubydou fronty a kdo chce, tak si zajde na klasickou.

2 0
možnosti

I Lídlu to už beru jako pohrdání zákazníkem. Tam kdyby neměli frontu, tak tam postaví prodavačky, aby nějakou vytvořili

1 0
možnosti
TV

Hned bych se pod článek podepsal.

Zásadně nechodím na samoobslužné pokladny, už z principu...

3 0
možnosti
JM

pravdu díš, mekáč je velice nekvalitní bufet podřadného typu a otroctví pro mne začíná stále více otravnými aplikacemi v supermarketech. to se musí vymýtit, nebo to špatně skončí. lidi jsou ovce.

2 5
možnosti
MK

Jak se to musí vymýtit?

1 0
možnosti
Foto

J22a18n 78Š60i68k

1. 11. 2023 20:24

Pardon, ale podle fotky jsem tipoval, že jste z jiné generace, než působí Váš článek. Naše společnost si zvolila určitě standardy, tak co čekáte. Nu, ano lidí na obsluhu je málo, protože se rodí málo děti. Do lepších a dražších restauraci chodí relativně málo lidi, proč by tedy vznikaly nové. Jsme národ ničící si zdraví fastfoody a nezdravym jídlem, tak proč by tady měla být nabídka malá. A fakt má pokladní v supermarketu čas si s Vámi povídat a Vy než abyste šla k samoobslužné pokladně radši stojíte frontu na živou prodavačku? Tak to, jo. Ale nebojte čtenost s ohlasy tady budete mít obrovské, blog iDNES.cz je záležitost střední a starší generace a těm se Váš článek bude líbit. Co na tom, že jde o pláč nad starými dobrými časy, že...Hezký den

5 8
možnosti

The grass was greener ...

Já chci dobré jídlo v restauraci. Nepotřebuji, aby mi někdo utřel nosánek a nabídl dezert.

V supermarketu chci koupit zboží. Nepotřebuji stát frontu na naštvanou pokladní.

Horší je to v obchodech, kde potřebuji poradit. Tam obsluhu stále uvítám.

3 0
možnosti

Děkuji, naprosto s Vámi souhlasím !

2 0
možnosti