- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že to trvá už 60 let (a soudě podle "Škola, základ života" století) a nikdo s tím nic neumí udělat.
Zimbabwe nemůžete asi očekávat špičkové státní školství.
Vy nás přirovnáváte k Zimbabwe ? To je ale opravdu, opravdu neslýchané !
Zimbabwe a Zimbabve jsou dvě naprosto odlišné krajiny !
I když nerad, musím s Vámi souhlasit. Syn loni nastoupil na gymnázium a já musel s lístostí konstatovat, že se tam styl výuky od mé docházky příliš nezměnil. Přestože se za tu dobu obměnil téměř celý pedagogický sbor, tak rozložení pedagogických sil zůstává víceméně konstantní. Na jedné straně jsou vyučující, kteří pro studenty dýchají - těch ale není mnoho. A pak jsou tací, kteří tam zkrátka chodí do práce, tzv. si to odkroutit. A výuka IVT, jak se to dnes nazývá? Studenti jsou odkázáni jen na zápisky pořízené vlastní rukou v hodině, mezi něž se v primě řadí například způsob výpočtu ceny vytištěné strany A4. Chápu, že je obtížné, ne-li zcela nemožné, vydávat při překotném vývoji vypočetní techniky k tomuto předmětu učebnice. Nicméně by mělo existovat alespoň něco jako příprava pedagoga - osnova hodiny. Vězte, že ani jako rodič se ničeho takového nedovoláte.
A perlička na závěr: Při zkoušení se pak můžete dočkat i otázky na fyzickou IP adresu nejznámějšího českého portálu. Ach jo.