Děkujeme za pochopení.
petrph
jak se to vezme
Hádám že ty popelnice určitě nebude "zcela paušálně", aspoň třeba u nás si můžeme zvolit zda je budou odvážet 1 ři 3x týdně a pochopitelně podle počtu popelnic co máme s městem smluvených. ale cena se stejně zvedne a tyhle poměry se rozpočítají.
Druhá věc, dokavad je část železnice lukrativní a ta druhá ztrátová, tak je snad lepší mít nějakého společného dopravce co objede všechno,ze zisků pokreje část ztrát a jen na zbytek dostane dotace od státu. Než tedy rozdat ty lukrativní trasy těm podnikatelům co na nich budou vydělávat. Ale pak plnou ztrátu na těch ztrátových tratí pokrýt z vybraných daní., i od lidí kteří na té železnici nejezdí. Která logika je správnější?
maaslo
I když to není z politiky
napadá mě podobný příklad, a to když TV Nova v televizních novinách spočítala kolik plynu protopíme v přestupném roce navíc.
- Počet článků 530
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 905x