Diskuse
Plus a minus
Děkujeme za pochopení.
M25i69c64h51a21l 75S21v73o41b70o11d75a
Já osobně bych jako velké plus uvítal,kdyby řidičák nedostal každý blb,který ho není schopen udělat napoprvé,maximálně napodruhé. Jenže je smutnou praxí,že řidičák vlastní i individua, kteří ho udělali napopáté a výš(z lítosti,nebo finanční potřeby instruktorů a komisařů) a pak to na silnicích tak vypadá. Někdo nemá vlohy na malování,na skládání hudby a někdo na řízení aut. Tak to prostě příroda udělala a žádný systém to nezmění.
M40a71r21e18k 89Š46t80ě65t20k33a
Jsou lidé, kteří se nenaučí pořádně ovládat (např. spojku, parkovní apod.) auto ani po několika letech a několika tisících kilometrů – z bodu A do bodu B se ale celkem spolehlivě vždy nějak dopraví. Také nehody (či spíše karamboly) způsobené těmito řidiči obvykle spraví pár nových „plechů“. Auto, které řídí nejistý řidič, pozná po pár metrech každý (kdo už nějaký čas pravidelně jezdí) – pak jde jenom o to, přizpůsobit tomu svojí jízdu (nechat si větší rozestup, příp. ve vhodný okamžik opatrně předjet). Jsou však mezi námi tací, kteří lehce ztrácí nervy a právě v těch já vidím mnohem větší problém – potenciální nebezpečí. Největší zhovadilost je dělat naschvály (např. miškováním) těmto méně zdatným řidičům, nebo ještě hůř autoškolám (také bohužel někdy k vidění) – nejen, že svým počínáním ohrožují sami sebe, ale nejistého řidiče podobným „školením“ ještě víc vystresují a odtud už je k nějaké té kolizi nebezpečně blízko. A k té maximální povolené rychlosti – nebezpečně lze jezdit jak rychlostí 50km/h, tak 150km/h – problém je spíš v tom, že kvalita našich dálnic (potažmo silnic) je pro podobné experimenty hodně diskutabilní (slušně řečeno)
- Počet článků 530
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 905x