Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

P.32

7. 12. 2011 16:24
Problém

s neustále se zvětšujícími vozidly a jejich provozem není jenom u nákladu ale i u osobních vozidel.Problém je také "modla"neustálého zvětšování efektivnosti a produktivity.Zmizeli t. zv. závozníci a řidiči vzhledem k povaze vozidla jsou nuceni riskovat,nové stavební úpravy nejen na silnicích jakoby zapomněli na povolenou velikost a jízdní vlastnosti vozidel.

0 0
možnosti
MG

MianG

7. 12. 2011 16:15
.

Stím překládáním na rozvozová(menší) auta naprosto souhlasím.Ale pokut se města nebudou bránit nákladním autům přímo zákazovou značkou,špedice Vám to auto pošlou klidně do neprůjezdnýho centra.Překládka zboží se na ceně produktu neodrazí.To jen špedice musí část zisku podstoupit meziskladu.Nehledě na to, že je to možnost vznikání dalších prac.míst v okolí města.Tohle dopravní experti neovlivní.To musí každé město zvlášt.

0 0
možnosti
MG

MianG

7. 12. 2011 16:18
Re: .

S tím.(sorry)

0 0
možnosti
  • Počet článků 530
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 905x
Autor je zvídavý a v tom je ten problém. V přírodních a technických vědách je poznání v určitém čase jednoznačně dané. Ve společenských má deset lidí jedenáct názorů, samozřejmě správných. Jak si vybrat? Například na blogu. Pokud máte dojem, že některé věci zlehčuje, tak máte pravdu. Když už lepší možnost nemá.

Seznam rubrik