Děkujeme za pochopení.
m. l.
Já tu rozdělenou školu úplně chápu
Je mi totiž jasné, že rodiče dětí, které chtějí aby jejich dítě bylo vzdělané by raději zapsali dítě do jiné školy než aby jej nechali ve třídě, kde bude polovina dětí, jejichž rodiče - jak se obecně předpokládá - vzděláním pohrdají. Ano, je to rasismus, ukázkový příklad segregrace, ale co s tím? Já jsem také dával děti do školy a také jsem si předem zjistil, jestli ta škola není "nějaká divná". Kdyby byla, raději bych je každý den vozil do jiné školy než abych je nechal v demotivujícím nebo jinak nevyhovujícím prostředí.
nyny.
Re: Já tu rozdělenou školu úplně chápu
na tom není nic rasistického, je to o tom, že chcete,aby dítě bylo učeno a nikoli, aby v učení zaostávalo jen kvůli několika či mnoha zaostávajícím žákům, když vaše dítě je schopné řádné a náročnější výuky. Já osobně jsem tu rozdělenou třídu chápala a obdivuji školu ze statečnosti v té hysterii, která dnes vládne.To není rasismus, to je otázka úrovně a schopnosti všech návyků pro dítě, aby mohlo ve škole už jen se učit látku. Druhá třída bude muset naučit děti i nějaké jiné návyky, které by dávno měly mít. Ostatně nevidím jediný důvod, proč by normální zdatné a slušné cikánské dítko nemohlo být do druhé třídy přeřazeno, aby i pro něj nebyla demotivující.
bull.terrier.pro.cenzora
Školy už jsou dnes roztříděné.
Když občas někoho nabírám, tak již podle školy dopředu odhaduji úspěch. A mohu říct, že soukromá škola není zárukou vzdělání. Ovšem degradace maturit je otřesná. Jeden ze zločinů multikulťáků.
bull.terrier.pro.cenzora
Re: Školy už jsou dnes roztříděné.
Ještě k tomu dělení, asi reakci na Valmez. Tento týden jsem zaregistroval problémy Merhautovy ZŠ v Brně, ze které se stala cikánská škola. Ostatní rodiče své děti podle předpokladů přehlásili jinam. Protože peníze jsou vázány na počty dětí, učitelé šli s platy dolů a začali také odcházet. Prozatím to řeší radnice jednorázovou dotací na platy učitelů. Ale dlouhodobě neudržitelná situace.
editi
Zvláštní školy,
jsou příkladem toho, že učitelé nezvládají svou profesi a každé hyperaktivní dítě okamžitě doporučují do tohoto školního zařízení pro retardované či jinak postižené děti. Karma
slonisko
Re: Zvláštní školy,
již několik let neexistují. A protože vím, že na Praktické školy mohou jít děti pouze se souhlasem rodičů, je jasné, že schopnosti učitele s tím nemají nic společného.
Takže jsme tady (ano, jsem učitelka) měli až donedávna chlapce na hranici mentální retardace, než rodiče pochopili, že sedět v klasické ZŠ je trest pro něj i pro ně. S hyperaktivitou mimochodem nemají tyto problémy žádnou souvislost.
Zuzana Hejná
ať jsou třídy třeba podle IQ
1.A - nad 120, 1.B - 100-119, 1.C - 85-99 atd...Anebo jiný "dokonalý" systém. Ale proboha, ať se nikdo nesnaží strkat děti do 1.C jenom proto, že VYPADAJÍ přihlouple. To je celé.
- Počet článků 530
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 905x