Děkujeme za pochopení.
Grossak
Milý autore
Milý autore, nevím, jestli blog má být místo pro přepapouškování neodborných úvah či bulvárních článků. Vaše znalosti problematiky se blíží nule, o dopravě raději nepište. A zkrácením intervalu se rozhodně neušetří, právě naopak.
Busák
Re: Co tak si něco přečíst
To je to, na co jsem se snažil autora lehce upozornit. Ono mu ale zřejmě stačí ke štěstí něco vyplodit, na fakta nehledě...
Já ho chápu, frustraci je třeba ventilovat - já to řeším psaním "do šuplíku" a neztrapňuji se veřejně (no - aspoň se o to snažím)
Busák
Autore,
pokud svůj článek začnete citací bulvárních nadpisů, určitě pár zdejších expertů na cokoliv bude souhlasně bučet. Já nejsem ani učitel, ani hudebník, proto si netroufám vyjadřovat se k něčemu, o čem nemám páru nebo si nejsem schopen zjistit dost hodnověrných informací. Ale v pražské MHD se doufám celkem slušně orientuji a to nikoliv jen z bulvárních článků v Blesku nebo na idnes. Nepodezírejte mne z nějakého nezřízeného obdivu k dění v DP, smrdí tam toho spoustu, ale zamířil jste poněkud mimo. Takže k věci - ta informace o 6 cm sněhu je v podstatě pravdivá, jen s doplněním, že v nich nemůže s výjimkou koněspřežky jezdit v podstatě žádná tramvaj, nejen T15. Sedačky laminátové nebo dřevěné jsou v podstatě rovnocené, dobře se čistí oboje. Že by metro nějak extrémně hlučelo je subjektivní poznatek, o kterém by se dalo diskutovat. A ty malá okénka v busech? Až se cestující přestanou chovat jako stádo nesvéprávných idiotů a přestanou z okénech vystrkovat hlavy za jízdy, mohou být i větší.
Busák
Re: Autore,
pokračování:
Ony se totiž ani tramvaje a ani ostatní dopravní prostředky nedají generálkovat donekonečna. Po 50 letech provozu ani ta bezesporu skvělá T3 (bez ironie) nelze recyklovat dalších 50 let. Podmínky smlouvy na dodávky nových tramvají neznám ani já a myslím že ani vy, nicméně těžko s tím už něco uděláme. Co se týče busů, nemohu soudit z vlastní zkušenosti, u nás žádný SOR zatím není, ale ze zkušeností jiných kolegů, co s nimi jezdí je to hrůza. Nevím - u nás jsme dostali poslední pár busů v r. 2005. Co vadí víc je třeba fakt, že v případě otevřených předních dveří není v pravém zpětném zrcátku vidět prakticky nic, že se do vozů tankuje směs nafty a vody, (tzv. emulze) která je sice levnější, ale ničí palivovou soustavu a motor a třeba i taková "drobnost", jako je nákup levných kolových šroubů a matek z Číny, díky čemuž se povolují kola autobusů. No co, stejně se to strhne řidičům z platu, že je každou hodinu nedotahují. To jsou podle mne sice menší, ale trvalé problémy...
villík
Taky nechápu ! Existuje přece tramvaj....
..co jezdí za jakéhokoliv počasí:
http://www.praha.eu/public/a5/12/78/112962_4_historicka_tramvaj.jpg
Karl Novak
Dopravní podnik je jeden velký tunel.
Proto se taky příslušní tuneláři tak urputně brání privatizaci městské hromadné dopravy.
Busák
Re: Dopravní podnik je jeden velký tunel.
Vy jste hodně jednuchý, že ? MHD je složena z několika privátních subjektů, zatím největší z nich je DP HMP, což je akciová společnost. Kupte si její akcie a můžete být privátním spolumajitelem. Druhá věc je ta, že privátní společnost si na sebe musí vydělat, což při současných cenách jízdného znamená sehnat i dotace od objednavatele na provoz MHD. Díky tomu, že objednavatel (magistrát, ev. kraje) dotují dopravní obslužnost, může to u některých jednoduše uvažujících jedinců vyvolat dojem, že MHD je "státní".
Omyl - není...
ChristoperCClyse_
Zloději
Zloději z pražského magistrátu by měli dávno sedět ve vězení,bohužel pokračují ve své "práci"
- Počet článků 28
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1589x