Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

Grossak

25. 2. 2011 8:29
Milý autore

Milý autore, nevím, jestli blog má být místo pro přepapouškování neodborných úvah či bulvárních článků. Vaše znalosti problematiky se blíží nule, o dopravě raději nepište. A zkrácením intervalu se rozhodně neušetří, právě naopak. ;-D

0 0
možnosti
B

Busák

20. 2. 2011 19:42
Re: Co tak si něco přečíst

To je to, na co jsem se snažil autora lehce upozornit. Ono mu ale zřejmě stačí ke štěstí něco vyplodit, na fakta nehledě...

Já ho chápu, frustraci je třeba ventilovat - já to řeším psaním "do šuplíku" a neztrapňuji se veřejně (no - aspoň se o to snažím) ;-)

0 0
možnosti
B

Busák

20. 2. 2011 16:51
Autore,

pokud svůj článek začnete citací bulvárních nadpisů, určitě pár zdejších expertů na cokoliv bude souhlasně bučet. Já nejsem ani učitel, ani hudebník, proto si netroufám vyjadřovat se k něčemu, o čem nemám páru nebo si nejsem schopen zjistit dost hodnověrných informací. Ale v pražské MHD se doufám celkem slušně orientuji a to nikoliv jen z bulvárních článků v Blesku nebo na idnes. Nepodezírejte mne z nějakého nezřízeného obdivu k dění v DP, smrdí tam toho spoustu, ale zamířil jste poněkud mimo. Takže k věci - ta informace o 6 cm sněhu je v podstatě pravdivá, jen s doplněním, že v nich nemůže s výjimkou koněspřežky jezdit v podstatě žádná tramvaj, nejen T15. Sedačky laminátové nebo dřevěné jsou v podstatě rovnocené, dobře se čistí oboje. Že by metro nějak extrémně hlučelo je subjektivní poznatek, o kterém by se dalo diskutovat. A ty malá okénka v busech? Až se cestující přestanou chovat jako stádo nesvéprávných idiotů a přestanou z okénech vystrkovat hlavy za jízdy, mohou být i větší.

0 0
možnosti
B

Busák

20. 2. 2011 17:04
Re: Autore,

pokračování:

Ony se totiž ani tramvaje a ani ostatní dopravní prostředky nedají generálkovat donekonečna. Po 50 letech provozu ani ta bezesporu skvělá T3 (bez ironie) nelze recyklovat dalších 50 let. Podmínky smlouvy na dodávky nových tramvají neznám ani já a myslím že ani vy, nicméně těžko s tím už něco uděláme. Co se týče busů, nemohu soudit z vlastní zkušenosti, u nás žádný SOR zatím není, ale ze zkušeností jiných kolegů, co s nimi jezdí je to hrůza. Nevím - u nás jsme dostali poslední pár busů v r. 2005. Co vadí víc je třeba fakt, že v případě otevřených předních dveří není v pravém zpětném zrcátku vidět prakticky nic, že se do vozů tankuje směs nafty a vody, (tzv. emulze) která je sice levnější, ale ničí palivovou soustavu a motor a třeba i taková "drobnost", jako je nákup levných kolových šroubů a matek z Číny, díky čemuž se povolují kola autobusů. No co, stejně se to strhne řidičům z platu, že je každou hodinu nedotahují. To jsou podle mne sice menší, ale trvalé problémy...

0 0
možnosti
V

villík

20. 2. 2011 16:23
Taky nechápu ! Existuje přece tramvaj....

..co jezdí za jakéhokoliv počasí:

http://www.praha.eu/public/a5/12/78/112962_4_historicka_tramvaj.jpg

0 0
možnosti
KN

Karl Novak

20. 2. 2011 16:06
Dopravní podnik je jeden velký tunel.

Proto se taky příslušní tuneláři tak urputně brání privatizaci městské hromadné dopravy.

0 0
možnosti
B

Busák

20. 2. 2011 17:28
Re: Dopravní podnik je jeden velký tunel.

Vy jste hodně jednuchý, že ? MHD je složena z několika privátních subjektů, zatím největší z nich je DP HMP, což je akciová společnost. Kupte si její akcie a můžete být privátním spolumajitelem. Druhá věc je ta, že privátní společnost si na sebe musí vydělat, což při současných cenách jízdného znamená sehnat i dotace od objednavatele na provoz MHD. Díky tomu, že objednavatel (magistrát, ev. kraje) dotují dopravní obslužnost, může to u některých jednoduše uvažujících jedinců vyvolat dojem, že MHD je "státní".

Omyl - není...

0 0
možnosti
CC

ChristoperCClyse_

20. 2. 2011 15:57
Zloději

Zloději z pražského magistrátu by měli dávno sedět ve vězení,bohužel pokračují ve své "práci" RvRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1589x
Martin Rychta - hudrující pozorovatel.

Seznam rubrik