Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

RUDI

14. 5. 2009 20:46
To je zajímavé,

jak v demokratickém státě slále někomu vadí svoboda a chtěl by předpisovat ostatním, co je správné a co ne. Autor by se uplatnil dobře v minulém režimu. Tam by šlo jim to zakázat nebo přikázat, kde a jak mohou hrát a jak se mají lidé bavit .

0 0
možnosti
JR

etrusk

14. 5. 2009 22:17
Re: To je zajímavé,

Ake ale vážený. Ukažte mi, kde někomu nakazuju, jak se má bavit. Jen jsem popsal své pocity z koncertu, jehož úroveň jsem nijak nehodnotil, A vaše úvaha o minulém režimu je úsměvná.

0 0
možnosti
P

Paxa

14. 5. 2009 19:24
Po hudební stránce,

byť, pravda, není předmětem článku - aťsi je pravda, že hudební styl je hodně věcí vkusu, šmé je šmé a basta fidli, muzikalita projevu se prostě poznat dá. Ale to bylo spíše ke komentářům níže.

Ale v tomhle případě to není jen úděs nad hrůzostrašností hudebního projevu, co mě jímá při popatření na předmětnou dvojku. Cimbálovku třeba taky neposlouchám, ale nedráždí mě její existence, je mi prostě ukradená, jde mimo mě, a jak ji slyším, jednoduše uteču nebo vypnu rádio. Tihle dva jsou ovšem hlavně sociologickým fenoménem a odrazem stavu části společnosti, demonstrací ztělesněné malosti, a to demonstrací hrdou. Po vzoru: "Já jsem malý člověk a jsem jím rád a nenechám si to brát."  Eva a Vašek jsou příšerní, ale ještě příšernější je míra jejich posluchačské odezvy, z toho jde mráz po zádech.

0 0
možnosti
G

Gloom

14. 5. 2009 12:21
Eva a Vašek na hrad!!!

Úsměvný článek. Jsou v něm ale přinejmenším dvě velké pravdy. 1. E&V umí lidi opravdu rozhýbat. 2. E&V jsou výborní podnikatelé.

Jejich hudbu nemusím, přece jen jsem z poněkud mladší generace, ale na druhou stranu obdivuji jejich podnikatelské schopnosti. Není to tak, že by najednou někde vylétlo hvězdné duo E&V a bylo vytlačeno davy fanoušků až na vrchol. Oni si to totiž skvěle namysleli už dopředu. 

Vsadili na dva pilíře - prvním je cílová skupina posluchačů = starší lidé, kteří si neumí hudbu stáhnout z netu ani vypálit a hlavně hledí na televizi a věří více tomu, co jim tam ukazují. Druhá věc je přímá TV reklama. Dokázali se tím dostat pod kůži všem. Myslím, že u nás nenajdeme nikoho, kdo by E&V neznal. A starší generaci (třeba moje rodiče) jejich hudba velmi bere, i když jsou většinou jen interpreti a ne skladatelé.

Kdyby nám vládli lidé se stejnými podnikatelskými schopnostmi, jen orientovanými ne na hudbu, ale na prosperitu státu ( a ne sebe sama ), tak by bylo hej.

0 0
možnosti
JR

etrusk

14. 5. 2009 12:26
Re: Eva a Vašek na hrad!!!

ANO, souhlasím :-)

0 0
možnosti
K

Kocourek69

14. 5. 2009 12:10
Každá generace má svoji oblíbenou muziku.

Důchodci si myslí to samé o rocku, technu apod co Vy si myslíte o dechovce. A co se týče kvality interpretů na zábavách, plesech? Si myslím že mladá generace nemůže nic této dvojici vyčítat. Já když byl v pubertě tak jsem navštěvoval hlavně rockové zábavy a kvalita muzikantů byla vesměs úplně otřesná. Hlavně zpěváků s hlasem se jaksi nedostávalo a kdejaký opilec z hospody by je hravě se zpěvem strčil do kapsy.

0 0
možnosti
EK

Eles

14. 5. 2009 16:54
Re: Každá generace má svoji oblíbenou muziku.

Tak to je ale maximálně pravdivé srovnání :)  V pubertě člověk poslouchá kdejakou děsivou garážovou kapelu a připadá si u toho strašně cool a jako těžkej metalista, nemluvě o těch vlastních hudebnících. Taky se dalo argumentovat úrovní pubertálních hip-hoperů lehce k dosažení na youtube. No a tihle všichni se pak nejvíc kření Evě a Vaškovi. No abych to nepřehnal - ta jejich interpretace je pro mě taky naprosto příšerná...ale buďme trochu  spravedliví :-)

0 0
možnosti
JN

palok59

14. 5. 2009 10:48
kritika

ano, Eva a Vašek patří na hranici, neboť za prachy hrají i na koncertě pro veskrze levicové účastníky. Kde jsem ale jen něco podobného slyšel? Už to mám - západní styl hudby je třeba potírat, neboť kazí mládež a přivádí ji na scestí kapitalistické morálky. Tak vidíte, už komunisti určovali co je dobré a co ne - jenomže tehdy se nám ta kritika jaksi nelíbila, říkali jsme si proč máme poslouchat to co se líbí někomu jinému?

0 0
možnosti
JR

etrusk

14. 5. 2009 11:07
Re: kritika

DEBATA SMĚŘUJE BOKEM: Aby nedošlo k mýlce, nikde v textu nehodnotím úroveň a obsah produkce Evy a Vaška. Je mi, upřímně řečeno, zcela ukradený. Zaujalo mě to co se děje pod podiem ne na podiu.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

14. 5. 2009 10:28
Co nikdy nepochopím je kritika či komentáře

k filmům či hudbě.Každý poslouchá něco jiného,mě se nelíbí dechovka a proto na ni nepůjdu.Nebudu ale ani hodnotit lidi,kterým se líbí.

Pokud si na sebe vydělají hudebníci sami jsou mi ukradení.

0 0
možnosti
HN

handour

14. 5. 2009 10:43
Re: Co nikdy nepochopím je kritika či komentáře

:-)R^

Bobo mě se taky nelíbí dechovka, tak ji neposlouchám, ale ani ji nekritizuju:-)

0 0
možnosti
AK

Alka.24

14. 5. 2009 10:25
Eva a Vašek

je děs běs:-/. Bez ohledu na to kde hrají. A tam kde hrají teď, mluví pro mne za všeRv

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

14. 5. 2009 10:26
Re: Eva a Vašek

Poslechla jste si je někdy,nebo jim jenom dáváte sežrat,že hrajou pro bolševika?:-)

0 0
možnosti
P

P.Farsky

14. 5. 2009 10:17
Jaroslave, oni přece hrají pro Vás.

Pro koho myslíte, že Eva a Vašek hlavně hrají.

No pro Vás, Jaroslave, pro Vás přece.

0 0
možnosti
JR

etrusk

14. 5. 2009 10:19
Re: Jaroslave, oni přece hrají pro Vás.

Můžu vás ujistit, že pro mě teda opravdu ne :-)

0 0
možnosti
V

valsye

14. 5. 2009 10:06
Pobavil jste mě!

Vy jste opravdu sebral tolik odvahy a na koncert zašel?!;-DR^

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

14. 5. 2009 10:08
Re: Pobavil jste mě!

Autor tomu říká osud, či spíše pracovní povinnosti :-) No dělá jim pokladníka ;-D

0 0
možnosti
D

dedko

14. 5. 2009 9:56
OK, dobře napsané.

Souhlasím, je tzo děs , Eva a Vašek !

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1616x
Člověk, co by se rád podělil o své názory

Seznam rubrik