- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
Tento odstavec jste z citace vyjmul náhodou anebo protože se Vám nehodil "do krámu"? : Pokud jsou nežádoucí účinky nezávažné a očekávané (tedy jsou známy už z předregistračních klinických hodnocení a jsou dobře popsány v SPC/PIL), není potřeba je hlásit, protože zpravidla významně neovlivní poměr přínosů a rizik přípravku. Pokud ale nežádoucí účinek nesplňuje kritéria závažnosti, ale lékaři či pacientovi připadá významný, je dobře, když jej také nahlásí,“ poznamenává mluvčí SÚKL.
Já tedy nejsem v matematice tak honěná, jako Vy, pane autore, ale abych si to uchopila po žensku : Protože je uváděná nějaká nehodovost (s fatálními nebo trvalými následky) u jednotlivých dopravních prostředků, (řekněme osobní auta X, autobusy Y, vlaky Z, letadla J), vyjde mi, že procento, že mé dítě se stane obětí autonehody vypočteme vynásobením těchto proměnných (anebo jejich součtem???)= vyjde mi, že by dítě mělo od narození chodit pěšky a boso, protože valná většina bot je pro něj útokem na na jeho klenbu a potažmo páteř. Ubírá se má logika stejným směrem, jako ta Vaše? Hezký den přeji
To je totální argumentační faul (napsal bych i hůř, ale nestojí mi to za 100 íček) nejhoršího kalibru.
Nejdřív si naprosto z prstu vycucat čísla, která se v řádech liší od faktů a s těmi potom ve zbytku blogu operovat, polemizovat a na základě toho dělat závěry!
To už je i proti pravidlům blogu, protože to je uveřejňování jasných lží!
Uveďte přesně pasáž, kde jak říkate, lžu.
naprosto nesmyslné nakládání s čísly a statistikou, naprosto nesmyslné závěry které nemáte čím podložit jen svým chtěním aby to tak bylo, celkově je článek manipulativní až demagogický, ergo své myšlence spíše škodíte než pomáháte, proč věřit lháři
Aktualizována statistika v článku.
21 000 z 600 000 je 21%?
Už to neberte, nedělá vám to dobře.
Aktualizoval jsem tu pasáž článku.
Copak to studujete? UJAK? Vaše nakládání s čísly je opravdu roztomilé, třeba to násobení procent (opravdu si myslíte, že budete-li dělat nějakou věc s 50% pravděpodobností (ne)úspěchu tříkrát, že se pravděpodobnost zvýší na 150%?