- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děkuji za váš zájem o stav dálnice D1, která je opravdu v žalostném stavu. Trochu mi ale vadí to, že jste nepřipomněl, že před současnou vládní koalicí spoluvládla i vaše strana a ta se o zlepšení stavu také moc nezasadila. Možná než zamyšlení nad D1 by stálo za to si přečíst, proč jste jako primátor Brna dosud nedokázal zajistit bezpečné a kvalitní vozovky v našem městě. Ono je vždy jednodušší poukazovat na chyby ostatních než se sám chytit za nos.
Důraz by měl být skutečně položen na dobudování alternativní dálnice přes HK. A myslím si, že jako primátor Brna se o to nejen můžete, ale prostě i musíte rázně zasadit. Dále by se mělo na vhodném úseku, tak aby nebylo lehce objízdné, vybudovat kontrolní stanoviště pro všechny kamiony, vč. vážení. Ať to stojí třeba 200 mil.Kč, ty peníze se za rok vrátí na menší devastaci vozovky, pokutách atd. Peněz, co se vyberou na dálničních známkách, mýtném atd. je přece dost. A naše ekonomika potřebuje v době krize velké státní zakázky.
Tak směle do toho!
Nějak mi ale unikla perfektní práce 8leté vlády ČSSD.
Tak nám tenhle "prymátor" s image fotbalisty okresního přeboru dal nahlédnout do obsahu své lebeční dutiny. Smutné čtení. A hlavně nějak zapomněl zmínit problematiku, která řidiče v Brně a na jižní Moravě trápí zřejmě nejvíc - R43. Výstavbu této rychlostní silnice ovšem úspěšně blokuje právě brněnský magistrát pod fotbalistovým vedením vinou zákeřných faulů "zeleného Khméra blázna Andéra". Pan kopálista se též vůbec nezmínil, že kompletní R43 je též pro odlehčení D1 velmi důležitá... I když - co chtít po čutálistovi vzešlém z regionální odborářské ligy...