- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to potřeba jako sůl a ti prostí lidé to pořád nějak nechápou. Vůbec nechápou, proč je dobré z JEJICH daní platit NĚKOMU JINÉMU peníze na JEHO nové auto. Vždyť na tom všici vyděláme a bude nám tu hen v té demogracii fajně.
Ono vůbec je vlastně dobře, že žijeme v zemi, kde o vládu usiluje strana, která hlásí hen tu sociálů spravodlivosť pre všetkých.
Protože v zájmu zachování tohoto hesla do důsledku zavedeme nábytkovné na nahrazení starého, neekologockého nábytku vyráběného z neekologického masívního dřeva a vůbec bez použití nerecyklovaných surovin za nový, moderní a občan na tom může jen vydělat. Taky nábytkářskému průmyslu to pomůže. Nehledě na další možnosti jako je Počítačovné, Botovné, Pastelkovné, Lahváčovné a podobně.
S pozdravem "ODS jsem nikdy nevolil a ČSSD nikdy volit nebudu!" se s
Vámi loučím a doufám, že se v příštím volebním období do městského
zastupitelstva potkáme tak maximálně na úřadu práce.
Ing. Pavel Podešva
Pořád píšete o šrotovném a to nevím proč, když žádná z našich automobilek NENÍ v krizi. Spíše co čtu, tak to, že Realitní trh, klesá, že se málo kupují byty a že se méně staví. Zvláštní, že Vy a Vaše strana nepřišla s něčím novým a to s bytovným. Vystěhujeme nepřízpusobivé občany z Brtatislavské a blízkých ulic, protože jejich byty nespňují co mají, nejsou ekologičtí, protože jejich odpad se válí po ulici. při opuštění bytu dostanete dotaci na nový byt, který nebude ale ve vlastnictví města, ale bude ve Vašem osobním vlastnictví. Když se bude stavět, podpoříte ekonomiku a rozvoj města. Takže proč néni bytovné ? A stačí, když zaplatíte 10% zbytek doplatí stát. Taky dobrý ne ?
Základní otázka nezní komu dát, ale komu vzít.
A napadlo Vás co se stane, když si ted všichni nakoupí nová auta a pak už nebude nikdo nic kupovat několik let? Vymyslíte ještě větší šrotovné??
Šrotovný (uvažuje se u nás ve výši cca 30 000 Kč) pomůže jen pokud máte starý auto, které neprodáte víc než za 30 000 Kč a zároveň pokud máte takové úspory nebo příjem, které vám umožní dát cca 170 000 Kč na nákup nového nebo si vzít leasing. Podle mě šrovoný by pomohlo max. tak lidem, co si auto koupí stejně, protože na něj mají i bez šrotovnýho. Kdo jezdí ve staré škodovce, na lepší ojetinu nemá, nebude mít logicky ani na nový
Protože o šrotovném už se toho namluvilo opravdu mnoho, chtěl bych se už zastavit jen u toho ekologického aspektu.
Šrotovné může mít podle mého názoru pozitivní ekologický dopad pouze u opravdu VELMI starých vozů (různé Š120 a spol). Auta z druhé poloviny 90. let už jsou relativně srovnatelná (spotřeba, emise) a jejich sešrotováním dostane ekologie na frak, protože ta nová auta bohužel nepadají z nebe, ale vyrábějí se z (neobnovitelných) surovin a velkých energetických nákladů. A jak už bylo řečeno, majitelé různých prehistorických vraků většinou nebudou mít na nový vůz, šrotovné nešrotovné.
Copak ti Tebou vzpomínaní evropští šéfové jsou nějací pravičáci? To nebyl dobrý argument. Ale jinak, před vaším sjezdem, dobrý. Makáš jako čert. Jenom s tou lanovkou na Špilas jsi střelil kozla. nenech se lákat do senátorových pastí.
nese* se sem, když u sebe máš diskuzi zablokovanou, pravicový rozkradači.
někdy stačí trochu zdravého, selského rozumu do hrsti...... ale to bude u vás asi dosti velký problém..??!!
Stát by měl DÁÁÁT peníze na tohle, na onohle, protože tímhle nebo onímhle se rozhýbe tamto... atd. Autore. Vycházíte z předpokladu, že někde prostě peníze LEŽÍ a stačí je na něco DÁÁÁT. Ony ty peníze bohužel nikde neleží. Nejprve je musíte někomu vzít. Vzít je můžete pouze tomu, kdo je vydělává - firma/pracovník v ekonomice. Pokud se tedy rozhodnete jedno odvětví hodpodářství podporovat, musíte vzít zároveň na vědomí, že to je za cenu "přiškrcení" odvětví jiného. Dokonce v tomto případě je to za cenu přiškrcení prosperujících firem/pracovníků ve prospěch neprosperujících. Chcete-li podpořit automobilový průmysl, běžte si koupit auto, ale nevysvětlujte mi, ža Vám na něj mám dát peníze já.
zase tak ten jiný kraj nekopírovat. Rozdíly přece jen jsou a v tomto případě podstatné. Mně přece jen přijde levnější odstranění toho DPH, byť můžete zase tvrdit, že jde o jednostranné nikoli plošné opatření. To druhé za nás a i pro nás udělal někdo jiný. Co se týká toho Vašeho zeleného vidění, pochybuji, že ti, kteří ta nejstarší auta mají budou mít v drtivé většině na nová, byť s oním bonusem ve výši šrotovného. Alespoň pro mne, tohle na komoru nemířilo.
tyto zásahy ve skutečnosti jen krizi prodlužují, přičemž zvyšují daňovou zátěž (přes dluh rozpočtu). Šrotovné nesouvisí s 'pravicovostí' (haha) západoevropských politiků, ale s nadcházejícími všemožnými volbami (v USA ke zpomalení skepse po zvolení Obamy).
Je to naprosto nesystémové opatření - a na západě obzvlášť - stačí se podívat na procentuální zastoupení automobilového a přidruženého průmyslu v HDP a počtu zaměstnanců. U nás je, pravda, situace odlišná - výraznější podíl autoprůmyslu v ekonomice celkem - ale tyto peníze by šly hlavně na podporu cizích ekonomik (viz podíl domící vs zahraniční produkce na prodejích); nyní je tomu naopak a můžeme děkovat.
Jinak výše navrhovaného šrotovného u nás je nedostatečně motivující pro většinu příjmových skupin.
Doporučuji k zamyšlení např. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009022201 + diskusi.