Diskuse
Problém ministra Bárty
Děkujeme za pochopení.
happin
socani měli svojí příležitost ukázat jak to umí
Onderka mu závidí Maserati za poctivě vydělaný peníze.Sám:
a) na něj težko vydělá
b) koupí si ho za úplatky
Jezdím často do Brna a Onderku tam zrovna místní moc nechválí(jemně řečeno). Nový koště dobře mete a teď z toho mají politici, co byli dlouho u koryta, strach. A pak píšou takovýhle překroucený bludy. Onderka je podobně jako každej socan expert na všechno. Nejdřív rozhazujou, navýší mandatorní výdaje, a pak když nejsou peníze a "naše královská sekera je zatnutá proklatě hluboko" a musí se osekávat výdaje (protože dávky se dají snížit a zrušit jen zákonem s platností od někdy v budoucnu), tak jen co nejhlasiteji kvičí o obyčejných lidech, a jak to všichni dělají blbě, páč jen SOCDEM sežrala šalamounovo lejno. Bárta jen rozhodnul co se pozastaví. Přesto, že jsem VV nevolil, souhlasím s ministrovým rozhodnutím.
marlow
Dobry hospodar?
CSSD mela ministerstvo dopravy peknou radku let a dalnice ani zeleznice o nic levnejsi nebyly. Dopravni stavby v CR byly doted jednou z nejvetsich cernych der na penize bez ohledu na to jestli ve strakovce sedeli socani nebo odeeska.
Stará kára
Příšerná úvaha
Byla by správná v případě, že by pan Bárta přišel k čistému stolu. jenže on přišel k podepsaným smlouvám a rozestavěným stavbám. (Mimochodem: stavby nezodpovědně zahajovaly všechny vlády.) Musel se rozhodnou na základě existujících faktů a nikoliv podle dopravní ideologie. Což byste měl chápat.
My se zadlužovat dále nechceme. Takže je nutné odložit ty stavby, které bez výrazných finančních ztrát odložit lze.
Samozřejmě: když si nebudeme půjčovat (až k finančnímu kolapsu), půjde do ekonomiky méně peněz se všemi důsledky. Být proti tomu může být každý, kdo si vidí (maximálně) na špičku nosu.
strycek-Joe GmbH
Servilní a podbízivý článek p.Onderky
se lísá k ministru Bártovi, ten však na pana Onderku stejně brát ohled nebude. Jestli si takto představujete opozici, pane Onderko, tak to si ji představujete špatně. Poučte se například u dr.Ratha, ten ví, jak má mluvit opoziční politik.
kuča
Souhlas ....
Nejdřív se seznsámit se stavem, prodiskutovat s odbrníky(ne s lobbisty) a pak rozhodovat se znalostí situace. Pro veřejnost super.... nikdo nehledá důsledky!
Špatné rozhodnutí není k ničemu!
marlow
Re: Souhlas ....
To ze obrovska cast penez na dopravni stavby mizi v kapsach zucastnenych bez efektu je verejne tajemstvi uz roky. To vime i bez "odborniku" - mimochodem dovedu si zive predstavit co tomu rikaji "odbornici" ze SFDI, ministerstva a vubec vsech clanku penezovodu jehoz kohoutek ted Barta zavrel dokud nezalepi diry. Teda aspon doufam ze ma v umyslu je zalepit, ne presmerovat...
Gašpo
Jasneeeeee
Hlavně vopatrně, hlavně vopatrně...
Za tie roky už akceptujem len politika, u ktorého je nejaká práca vidieť. Takých ako by ste si prial aby bol aj Bárta je tam viac než dosť.
Opatrnost, přemýšlavost, hledání shody, vzájemné ústupky, neuspěchanost.... to sú v politike všetko synonymá k jedinému sladkému výrazu: NICNEDĚLÁNÍ
dampfer
Poradil bych
soudruhovi Onderkovi, aby se nejprve zahleděl na své činy nebo spíše nicnedělání!!! Za prvé odsun nádraží z centra Brna na jeho jižní okraj=== co by zato města dala, aby měla vlaky ve středu a ne v tramtárii Ovšem, kdo rychle nakoupil pozemky na místě budoucího nádraží--- aby je za 10-ti násobek prodal???
Za druhé:: SILNICE SMRTI na SVITAVY, ani jeden metr R-43--- to je ostuda, když bystrcká komunistická smečka bývalých STB-áků a lampasáků si na vykoupeném pozemku postavila superchaty a nechce přijmout náhradu-- a z místa odtáhnout!! Jestli soudr.Onderko nevíte tak--- za Husáka ve zdravém prostředí-- uprostřed lesů, jak říkali soudruzi--- museli státní byty dostat jejich pilíře--- t.j. lampasáci==oficíři a STB-áci-- a ti mají stále dlouhé pařáty.
Glock Mark VIII.
chjo, ais jsme pilnější čtenář než autor
V tisku proběhlo vyhodnocení, proč budou zastaveny železniční stavby:
1/ nedokáží tam srazit výkony a s tím spojené ceny, silničáři ano
2/ na železnici se provádí kolik? 20% dopravních výkonů.
Zbytek jsou už jen jednoduché počty.
P.S. Těch 100 dní hájení platí i pro Vás, proto si odpustím své obvyklé invektivy.
ach.jo
Re: chjo, ais jsme pilnější čtenář než autor
Jakých 100 dní, autor už tam sedí 4 roky
Kozel_
Firmy jsou zloději, navázaní na politiky
Aspoň si to myslím u stavebních firem, kde jsme měli nejdražší kilometr dálnic na světě. Přitom tam leckdy pracovali Ukrajinci apod., za minimální mzdu, pokud ne na černo. I ten český dělník nebo mistr bral tak 4-5 méně než kolega v Německu. Suroviny taky levnější, takže jede n veliký tunel. Jednu takovou superdrahou socialistickou dálnici už zastavili dříve. Nebo spíš změnili dodavatele.
Pokud jsou si firmy sebejisté, tak potřebovaly dostat za uši. Což Bárta udělal dobře. Starosti o technický stav jsou mimo mísu. Za rok lze pokračovat, za jiné ceny, až pochopí. A někdy je lepší nechat technicky trošku zchátrat, než dělat ze státu dojnou krávu.
- Počet článků 78
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1498x