Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Majklova_proxy

10. 2. 2009 22:45
Heh...

...hasicak v aute jako rozumna investice? Proboha, mate to podlozeno nejakym faktem, nebo je to jen placnuti "takyodbornika"?

0 0
možnosti
RK

Rommik

10. 2. 2009 12:50
Vážený autore

Nevím kdy jste jel naposledy po D1, ale 160 se tam jezdí naprosto běžně..........

0 0
možnosti
PN

burden

10. 2. 2009 12:17
160

Závisí na intenzitě dopravy a u vysokých rychlostí také na autě, ve kterém sedíte. Já jezdím D1 když je málo aut (třeba brzy ráno) běžně kolem tachometrových 180 km/hodinu, což odpovídá mému autu střední třídy. Kolega má větší mercedes a ten jezdí celkem bezpečně a v poklidu kolem tachometrových 220 km/hod. Já bych jeho spotřebu kolem 40 l/100 km platit nechtěl, ale párkrát jsem s ním jel a bylo to celkem v pohodě. Pokud ale někdo jezdí starou felicií (což je auto, které jsem měl ve své době moc rád) tak by asi přes 120 jezdit neměl, je to auto měkké a má úzké gumy tím pádem se snadno dostane do smyku. Bezpečnost je prostě funkce stavu vozovky, hustoty dopravy, schopností a zkušenosti řidiče a kvality auta. Redukovat omezení pouze na jeden z těchto parametrů nevyhnutně znamená, že důchodne ve staré škodovce je na limitu hrozně nebezpečný kdežto podnikatel v audi je tím limitem zcela zbytečně buzerovaný.

0 0
možnosti
JK

mom

10. 2. 2009 12:44
Re: 160

a o tom to je R^[>-]

0 0
možnosti
W

Wolf778

10. 2. 2009 12:10
Pokrytectví

Dálnice patří statisticky k těm zdaleka nejbezpečnějším komunikacím, a to i přesto, že jízda rychlostí 160 km/h není nic výjimečného ani dnes. Na D1 také není problém jet místy 160 zcela bezpečně, zvlášť při nízkém provozu.

 

Pokud vím, tak ani v Německu zastánci limitu neargumentují bezpečností (ta statistika je holt prevít), ale spíš různými pseudo-eko-argumenty o nutnosti snižování emisí, hluku a pod.

0 0
možnosti
AA

Attilla

10. 2. 2009 12:10
Slibotechna Onderka

Onderko měl byste radši mlčet. V kampani jste razil hesla zastavíme zdražování, sotva dostanete korýtko tak zdražíte jízdné v MHD až o 25%. Nasliboval jste halu pro míčové sporty - nebude, opravu Ronda pro MS v basketu žen - nebude. Nechal jste rozkopat půl Brna najednou, Husova uzavřena na 2 roky - hlavně že bude mít Onderka pomníček, že? V létě jste na nám. Svobody a dokonce i před správní soudem nechal vystavit železný šrot. Akorát ukazejete ksicht na sportovních a jiných akcích ale v Brně je čím dál větší bordel. Běžte už někam, Brnu se uleví.

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

10. 2. 2009 13:50
Re: Slibotechna Onderka

A jeste mu nezapomente vynadat, za to hnusny pocasi R^

0 0
možnosti
PP

pavelpu

10. 2. 2009 11:33
160 na dálnicích

Já si narozdíl od Vás myslím, že 160ka na dálnicích není většinou nebezpečná, ale problém je, co posunutí legální hranice v praxi znamená. Ze zákona je překročení o méně, než o 30 kolimetrů za hodinu malý přesupek, který si leckdo dovolí risknout. Takže už dnes se do 160 (na tachometru bývá v té chvíli téměř 170) jezdí vesele. Zvýšení rychlosti na 160 znamená, že se bude bez obav jezdit bezmála 200 a to už je fakt maso.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1498x
Brňák tělem i duší, sociální demokrat, politik a zároveň docela obyčejný padesátník. Dříve mimo jiné primátor Brna, v tomto volebním období poslanec PSP.

Seznam rubrik