- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bezpečnější silnice lze dosáhnout maximální podporou a zaváděním opatření k zvýšení plynulosti silničního provozu bez zbytečných omezení a míst, která svou úpravou brzdí provoz. Tj: plynulost především! Zrušení předností chodců na přechodech (budou opatrnější).
Odstraněním zbytečné a neadekvátní buzerace: změkčení nebo odstranění tvrdých trestů a bodového systému, zákaz měření rychlosti obcím, působení na lidi, aby při řízení hlavně mysleli rozumem a nepředpokládali, že pouhé dodržování předpisů je ochrání. V lidech se musí pěstovat pocit svobody za zodpovědnost (není tak důležitá rychlost, pokud dokážu poznat, kolik je kde ještě bezpečné). Řidiči nejsou tupé ovce a poradí si, kdo ne nepatří za volant. Podle mého přesvědčení bezohlednost na silnicích (hlavní problém) je přímo úměrná buzeraci a přísnosti trestů za porušení (teorii potvrzuje Itálie), lidé jsou naštvaní, když jsou znásilňováni k dodržování toho, co neodpovídá jejich osobnímu přesvědčení, jak by to na silnici mělo vypadat.
ESP je vám prd platné, když to do vás nabourá opilý člověk nebo dokonce politik. Stejně tak unavený člověk, který má mikrodpánek. K tomu je potřeba spíš ten Airbag, Takže jste měl spíš do článku napsat. Více než 2 Airbagy ale, třeba 6 airbagů
za takové bláboly člověka, který stojí v čele mého města potažmo ještě, když je to socdemák jako noha a odpovídá tomu i jeho myšlení. To vás všechny "školí" Paroubek, nebo takovou blbostí je obdařen každý socdemák už od narození? Pane Onderko, přestaňte tu být odborníkem na všechno. I brouk Pytlík by rozuměl lépe pojmům jako je šrotovné a bezpečnost silnic. Co tady předvádíte Vy hovoří pouze dost jasně o tom, že jste rozumově zůstal u základního vzdělání. Sociální demokracii
"Říkám, že musí dojít k odmazávání bodů, protože ti řidiči musí vědět, že když se začnou chovat slušně, takže v ten daný moment časový jim také pomůžeme k tomu, aby nepřišli za další týden o řidičák." ... pane primátore, to myslíte vážně?
...Německo a Francie (!) má pravicové vlády? To stačí, víc bych ani nemusel číst. Nejsi náhodou členem jisté Strany sociálně-demagogické?
Není to pro občana Brna nic příjemného, vědět, že magistrát kočíruje takový mluvka, budižkničemu, brouk Pytlík, diletant, nevzdělanec a ještě k tomu grandiozní tlučhuba. Rozdávat z cizího, by se mu chtělo. Reagovat na argumenty, by se mu ale NECHTĚLO. Kdy se dozvíme, prč bodový systém nekoresponduje s příčinami dopravních nehod? Když vidím, jak slovutným expertem na dopravu jste, děsím se dne, kdy byste nastoupil na místo ministra dopravy. Dále by mě zajímalo kolik Vám jako bývalému mechanikovi s původním vzdělání sype/sypalo tohle:
člen představenstva TEZA, a.s. – do 11/2006, člen představenstva Teplárny Brno, a.s. – do 11/2006
člen představenstva DPmB, a.s. – do 11/2006
předseda dozorčí rady Veletrhy Brno, a.s. – od 6/2007
předseda správní rady VUT Brno – od 10/200
A co jste jako člen představenstva TEZA Brno udělal pro to, aby GJ
tepla pro teplou vodu na umývání nestál pro obyčejné lidi v bytech v
Brně už úctyhodných 560 Kč !!! A proč nájemníci platí GJ, když pouze
odebírají plyn a vodu si ohřívají sami v domovních plynových kotelnách.
Obecně se tomu říkává zlodějina.
Šrotovné je pro lidi, kteří si nemohou dovolit koupi nového auta. A právě tyto lidi motivujete k nákupu nového auta v době krize. A vydělají na tom jenom automobilky, leasingové společnosti a stát. To vše na úkor zadluženosti lidí s nižšími příjmy. Co budete navrhovat až tito lidé nebudou mít na splátky a začnou jim auta zabavovatUděláte novou sociální dávku
realna zivotnost auta 10 let pak samo zrezivi.. zajimavy nazor. drive se auta nedelaly jako spotrebak takze vydrzely. realna zivotnost auta pri bezne udrzbe je daleko vyssi, to ze se musi auto po 4 letech vymenit je proste jen blabol na podporu spotrebni ekonomiky.
a nez me obvinite ze jezdim starou popelnici, mam auto mesic stare a stredni tridy..
Nejlepší reflexe na další neskutečný blábol neskutečně nekompetentního člověka:
stáří vozového parku nemá co dělat s nehodovostí. to snad pochopí i malý dítě, nezlobte se. pokud jede Škoda 120 na devadesátce 50km/h a někdo jí předjíždí, tak nehodu způsobil předjíždějící. to si uvědomte.
Bezdůvodně pomalá jízda není povolena. Tedy popsaný případ. Takové vozidlo je překážkou v provozu a může mít velice vážné důsledky.