- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je fakt.......No, a paní autorka by se zde taky mohla na skok objevit a upřesnit situaci, co a jak.
Mně je to celý divný. Na diskusi hysterie a dohady, tvrzení proti tvrzení a výsledek nikde
s emočně vypjatou situací. Doporučuji se na to podívat s chladnou hlavou. Stala se chyba na straně operátora, která je za normálních okolností otázkou dvou telefonátů (pán níže to dokládá z vlastní zkušenosti). Větami typu "smrt dcery se jim nehodila do termínu" se autorka snaží zbytečně dramatizovat. Smrt v rodině je vždy velice bolestná událost, ale proč takové věty, které mají přidat (podle mne) na síle příběhu, kterou není jinak kde brát. A samozřejmě závěrem ... upřímnou soustrast.
by asi nikdo nechtel zazit. Preji vam uprimnou soustrast. Snad uz se nic podobneho nebude opakovat.
Preji vam uprimnou soustrast? Snad uz se nic podobneho nebude opakovat.
i když je článek o Vodafonu, jako matka, které zemřel syn doporučuji http://www.dlouhacesta.cz.
Tuhle obskurní firmu si může do baráku pustit akorát zákazník Lidlu. Nikdo normální snad ne.
Mě se to taky stalo, chtěli po mě sice jen asi 50,-Kč za měsíc, ale za službu VAP, kterou můj mobil NEUMÍ !!!!!! Když jsem tam volala, že můj telefon tuto funkci nepodporuje, bylo mi operátorkou sděleno, ať to zaplatím, jinak pošlou vymahače.
Mám jiného operátora:-)
Na berounce se ztratil signál za Liblínem a objevil se až v Rozotkách u Prahy. Mezitím nic, ani v hospodě na kopci. To samé se opakovalo z druhé strany Šumavy. Ještě že zbytek rodiny má jiné oparátory
Mě se to taky stalo.. zavolal jsem vymahačům, nastínil situaci a oni mi
přislíbili že se na to podívají.. Zavolal jsem pro jistotui do
Vodafounu a Ti mi sdělili se stala chybka a že to mám ignorovat.. Pak
volali vymahači s tím že si to ověřili u Vodafounu a že se omlouvají za
chybku.. Posílá to všechno počítač takže se občas stane že pošle něco jiného někam jinam:-)
Počítač udělá přesně to, co po něm člověk chce. Pokud to vypadá, že se počítač plete, stejně dělá jen to, co po něm někdo chtěl, jen je chyba hlouběji v systému.
V žádném případě nelze omluvit neetické chování firmy tím, že počítač udělal chybu, protože i za tu chybu může dotyčná firma, tj. v tomto případě Vodafone.
Smrti Vaší dceri je mi upřímně líto, ale to nic nemění na tom, že faktury (které jsou psané navíc na vaše jméno) se platit musí. Operátor není charita, aby řešil vše individuálně a bral na toto ohled, bohužel... Držím Vám palce.
kdyby jste si ten článek přečetl pořádně,zjistil by jste,že splatnost je až 28.8 a také to, Vodafon už PŘED tímto termínem informoval vymahače!!!!!!!!!!!!! - a to je opravdu nehoráznost