Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

nakej_nick

24. 8. 2010 18:38
kdy tady pod článkem bude vyjádření

firmy Vodafone?

0 0
možnosti
C

coj@nato.3

24. 8. 2010 18:54
Re: kdy tady pod článkem bude vyjádření

To je fakt.......No, a paní autorka by se zde taky mohla na skok objevit a upřesnit situaci, co a jak.

Mně je to celý divný. Na diskusi hysterie a dohady, tvrzení proti tvrzení a výsledek nikde:-/

0 0
možnosti
P

p555

24. 8. 2010 14:37
tahle hloupost

tady stale jeste vede v ctenosti???

0 0
možnosti
ML

Vytržená mandle

24. 8. 2010 10:50
Potkala se chyba techniky

s emočně vypjatou situací. Doporučuji se na to podívat s chladnou hlavou. Stala se chyba na straně operátora, která je za normálních okolností otázkou dvou telefonátů (pán níže to dokládá z vlastní zkušenosti). Větami typu "smrt dcery se jim nehodila do termínu" se autorka snaží zbytečně dramatizovat. Smrt v rodině je vždy velice bolestná událost, ale proč takové věty, které mají přidat (podle mne) na síle příběhu, kterou není jinak kde brát. A samozřejmě závěrem ... upřímnou soustrast.

0 0
možnosti
ŠV

paskudilek

24. 8. 2010 12:45
Re: Potkala se chyba techniky

souhlasim

0 0
možnosti
VM

mikalova

23. 8. 2010 21:47
Takovou situaci

by asi nikdo nechtel zazit. Preji vam uprimnou soustrast. Snad uz se nic podobneho nebude opakovat.

0 0
možnosti
JL

nakej_nick

24. 8. 2010 18:36
Re: Takovou situaci

Preji vam uprimnou soustrast? Snad uz se nic podobneho nebude opakovat.

0 0
možnosti
MM

Marie Magdalena

23. 8. 2010 15:32
Cítím s vámi,

i když je článek o Vodafonu, jako matka, které zemřel syn doporučuji http://www.dlouhacesta.cz.

0 0
možnosti
SJO

Svoboda je otroctví

23. 8. 2010 15:27
Při vší úctě

Tuhle obskurní firmu si může do baráku pustit akorát zákazník Lidlu. Nikdo normální snad ne.

0 0
možnosti
T

temi

24. 8. 2010 14:15
Re: Při vší úctě

Mě se to taky stalo, chtěli po mě sice jen asi 50,-Kč za měsíc, ale za službu VAP, kterou můj mobil NEUMÍ !!!!!! Když jsem tam volala, že můj telefon tuto funkci nepodporuje, bylo mi operátorkou sděleno, ať to zaplatím, jinak pošlou vymahače.

Mám jiného operátora:-)

0 0
možnosti
X

xs123

23. 8. 2010 14:20
mně Vodafone skoro nikde nefunguje.

Na berounce se ztratil signál za Liblínem a objevil se až v Rozotkách u Prahy. Mezitím nic, ani v hospodě na kopci. To samé se opakovalo z druhé strany Šumavy. Ještě že zbytek rodiny má jiné oparátory:-)

0 0
možnosti
RL

rakosnicek111

23. 8. 2010 0:26
taky mi napsali vymahači...

Mě se to taky stalo.. zavolal jsem vymahačům, nastínil situaci a oni mi

přislíbili že se na to podívají.. Zavolal jsem pro jistotui  do

Vodafounu a Ti mi sdělili se stala chybka a že to mám ignorovat.. Pak

volali vymahači s tím že si to ověřili u Vodafounu a že se omlouvají za

chybku.. Posílá to všechno počítač takže se občas stane že pošle něco jiného někam jinam:-)

0 0
možnosti
B

Brloch

24. 8. 2010 13:14
Re: taky mi napsali vymahači...

Počítač udělá přesně to, co po něm člověk chce. Pokud to vypadá, že se počítač plete, stejně dělá jen to, co po něm někdo chtěl, jen je chyba hlouběji v systému.

V žádném případě nelze omluvit neetické chování firmy tím, že počítač udělal chybu, protože i za tu chybu může dotyčná firma, tj. v tomto případě Vodafone.

0 0
možnosti
J

jetojetofuk

22. 8. 2010 21:56
.

a v O2 operátoři lžou ještě víc než jinde

0 0
možnosti
LO

Lukke-Luk

22. 8. 2010 19:33
Hmmm

Smrti Vaší dceri je mi upřímně líto, ale to nic nemění na tom, že faktury (které jsou psané navíc na vaše jméno) se platit musí. Operátor není charita, aby řešil vše individuálně a bral na toto ohled, bohužel... Držím Vám palce.

0 0
možnosti
F

franta100

22. 8. 2010 22:59
Re: Hmmm

kdyby jste si ten článek přečetl pořádně,zjistil by jste,že splatnost je až 28.8 a také to, Vodafon už PŘED tímto termínem informoval vymahače!!!!!!!!!!!!! - a to je opravdu nehoráznostRv

0 0
možnosti