- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to neuvěřitelné, ale i ke šmejdovství je třeba kvalifikace. Bohužel neexistuje
Máte počítač a v něm email? Nebo jste si, dejme tomu, u Starkla objednali lilii zlatohlavou? Lilii jste obdrželi. A jednoho dne jste obdrželi leták, v němž vám nějaké nakladatelství nabídlo knihy. Napadlo vás, jak se to nakladatelství dostalo k vaší adrese? Jednoduše. Existuje totiž lukrativní trh s adresami, ba s celými adresáři, a pokud máte poštovné paušalováno, je vám jedno, kolik letáků rozešlete. Když se některý zákazník nechá nachytat, stane se trvalým zákazníkem, často se stane trvalým zákazníkem, i když se nenechá nachytat.
Že to není šmejdovství? Ale je! Nikdo se vás neptal, jestli o ten leták, o všechny ty letáky, stojíte, prostě je na vás valí a valí.
Vsadím se, že každá větší obchodní organizace má zvláštního ajťáka pouze na to, aby se toulal po internetu a lovil adresy. Pokud máte internet, nepochybně dostáváte takřka denně nabídky nejlevnějšího havarijního pojištění, nejrychlejších aut, největších slev na…
Asi nám dáte za pravdu, že čachrování s adresami je zcela obecnou a rozšířenou činností, bez níž se žádný šmejd a nejen šmejd neobejde.
Takže páni kandidáti, kteří se hodláte živit šmejdovstvím, tím začněte: Lovem adres, Pro úplný začátek stačí, když někomu pošlete majlík: Hele, pošli mi adresu a já ti také pošlu adresu. Samozřejmě máte jen vaši adresu, ale to nevadí. Vymyslím si: Nahoďte si třeba Seznam.cz a vyhledejte jakékoliv heslo. Nepochybně se vám objeví řada podniků i s jejich emaily, u nichž můžete začít.
Páni kandidáti šmejdovství, to je vaše první lekce.
Antonín Robin
Další články autora |