Diskuse

Vybržďování

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby se pečlivě neudržoval dojem o agresivitě na silnicích, co by autor dělal ?

Snad by dokonce musel začít dělat.

0 0
možnosti
JB

Bláboly, ale nějak si zaměstnání musíte udržet. Jezdím 50 let a žádnou zvýšenou agresivitu nevidím.

1 0
možnosti
Foto

Popisujete vybržďování jako kdyby šlo o běžný jev, abyste si v závěru článku vzpomněl na jednoho vybržďovače za několik dlouhých let. On to totiž není běžný jev, spíše naopak. Navíc nechápu, jakým způsobem chcete prokazovat úmysl a jak tomu pomohou kamerové systémy. Na záznamu kamery úmysl nemusí být vidět, ale medializováním lze z takového člověka "vyrobit" silničního piráta.

2 0
možnosti
JB

Mám pocit, že jezdíte v jiné dimenzi.

..

Já najezdím, nyní po Praze a Středočeském kraji měsíčně cca 4.000 km a cítím se bezpečně a komfortně ve své octavii.

..

Jsem si jistý, že základem všeho je tolerance, ohleduplnost a vstřícnost.

..

A tyto vlastnosti u většiny řidičů, které potkávám, také nacházím.

..

A oplácím stejnou mincí.

..

Tím nechci říct, že nemůže na silnici dojít k nepochopení, nepozornosti apod.. .. Ale jízda po českých a moravských silnicích je naprosto bezpečná.

2 0
možnosti
Foto

Základem je asi ta uspěchaná a vystresovaná doba,která lidi stále nutí aby spěchali.Není to jenom na silnicích ale i u pokladen a všude kde se tratí čas čekáním na něco.Stačí malinko nějakého špatně naladěného řidiče a je hned konflikt buď verbální nebo někdy i fyzický.Je s podivem,že když tak strašně spěchají a museli se třeba táhnout za kamionem a zdrželi se,protože nemohli letět 130,někdy i více,protože je někdo pomalejší jízdou zdržel.Pak nelitují času a zdržovat se vybržďováním nebo případně zastavením aby konfrontovali toho pomalejšího.Většinou to bývá na dálnicích a vesměs tí pomalí jsou kamiony.Pravda je,že dlouho trvá než se předjedou ale vzato z pohledu osobáku které po předjetí vzbudí nadupané koně a může tu ztrátu dohnat kdežto kamion ne je to zanedbatelné zdržení.To je ale na delší polemiku jak a proč jedou kamiony,tak jak jedou.Pokaždé jsou to ti co zavazí a podle ostatních je "nutné" jim posunky dát najevo svoji nelibost a pro jistotu mu zašlápnout před autem aby věděl pro příště.Takto to probíhá hlavou těm co se cítí dotčení a jejich ego nesnese to aby nemohl být pánem a narazil na i.iota (a mnoho dalších vulgarismu) adresovaných na vybržďovaného.Nikdo si neuvědomuje,že s kolosem o váze až 40tun se nedá,tak bravůrně a rychlo reagovat na takové brzdiče.To nemluvím o těch co jedou za ním.V TV proklamovaný vybržďovač v BMW je jenom špička ledovce to co se dá během jízdy po naších silnicích a dálnicích zažít. Proto při řízení auta at malého nebo velkého je člověk jednou nohou na hřbitově a nebo v kriminále.Hovada dokáží být na obou stranách jak v osobácích,tak v kamionech a je to jen o toleranci a pochopení.Proto všem štastnou cestu a dobrý "dolet" ;-)

1 1
možnosti
VV

No ano, rytiri silnic. Ovsem k ziskani opravneni takovou obludu ridit bych naridil povinne vyucovani fysiky.

Je opravdu radost, kdyz se takovej rytir po nekolika kilometrech jizdy ve stinu pred nim jedouciho kamionu rozhodne, ze jede moc pomalu a vyboci k predjizdeni. A po 20 km jizdy jeho predni naprava vedle posledni napravy navesu pak zjisti, ze na predjeti nema a pokorne se po dalsich 10 km vrati zpet. Ze se za nim vytvorila take dvacetikilometrova kolona jinych vozu ho nezajima stejne jako ze tech 85 km/h vlastne jet nesmel. Jestlipak mu zamestnavatel aspon obcas kontroluje tachograf?

0 1
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 11,09
  • Průměrná čtenost 1306x
Zakladatel Dopravní akademie a.s., propagátor defenzivního způsobu jízdy a autor publikací pro žáky i učitele autoškol.

Seznam rubrik