- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosil bych diskutující aby se zamysleli nad dvěma důvody:
1. chcete kupovat arabskou ropu a podporovat tak teroristy?
2. Počkáte si, až nás Čína zavalí levnými elektrovozy vhodnými na pojížďky po městě?
Saudská Arábie a její spojenci, jsou i spojenci USA.
Baterie v elektroautě po havárii zůstanou živá. Lithium iontové baterie mají tu vlastnost , že elektrolyt uvnitř je vodivý. Proto je v bateriích namontován separátor. Ten, ale může mít poruchu třeba tím, že vzniknou krystaly elektrolytu, které jej poruší a k tomu může dojít i při havárii. V tu chvíli se začnou baterie zahřívat vnitřním zkratem. Zahřívá se postupně a když přesáhne určitou míru , začne v baterii chemicky reagovat jak elektrolyt , tak lithium s kyslíkem a začne se ohřívat. Jakmile se baterie ohřeje na 100 stupňů začne hořet a třeba i tři dny po havárii. Protože kyslík je v baterii uvnitř nejde autou hasit a musí se hodit do nádrže s vodou.
Výborně, víte co udělá lithium ve vodě? Zkuste to nejprve s kouskem sodíku.
Elektroauto není auto to je ideologie. Profesor Jan Macek ČVUT
Jel jste nekdy v E- aute Ja tuto ideologi uz 10 mesicu vlastnim .Nikdy vice spalovaci auto i kdyz nejaky profesuurek ma neco proti.
dík za radu, emám garáž ani auto a neplánuju - jsem důchodce
Jenže ti zelení ilimináti po té tmě touží. To je ten problém. Ale bohužel nejen pro sebe, ale pro všechny. A to je větší problém.
Vám karma .
Nemohu uvěřit, že vy takový pokrokový člověk, nešetřící kritikou všeho zpátečnického od presidenta, přes vládní garnitůru, až po většinu s vámi nesouhlasících, nebo na nějaké vaše nesmysly upozorňujících diskutujících se k otázce uhlíkových stop a s tím souvisejícím změnám klimatu stavíte tak konzervatývně až zpátečnicky.
Ale zkuste myslet i nad budoucností, které se sice vy ve vašem věku už patrně nedočkáte, ale která nám mladým může díky vám zatížit život snad ještě více než neustále a nehorázně se zvyšující důchody té generace, která nás do celkového tohoto svrabu přivedla.
Je to marný, je to marný. Evropská komise rozhodla že budoucnost je v elektromobilitě a spalovací mmotor patří do temné minulosti. Ve jménu ekonomické sebevraždy zvané green deal.