- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja na počest euro blbcum namáčím polena ve vyjetém oleji. To je pane výhřevnost.
no...to musej bejt sousedi stestim bez sebe
Boj s ideologií prohrála už Škoda Citigo.
Malé, lehké, s nízkou spotřebou, co může být lepší z hlediska planety, že?
Pro mimopražské důchodce, kterým z Felicie zůstala na trávníku jen hromádka rzi a kteří si s manželkou potřebovali jen zajet nakoupit a k doktoru ideál.
Základní cena 190 tis. Kč.
Ale 101 g CO2 na kilometr.
Místo toho elektrické Citigo se základní cenou 430 tis. Kč.
Ale i to skončilo, protože na každém Škodovka prodělala 200 tisíc.
On totiž elektrický pohon s bateriemi stojí zhruba stejně bez ohledu na velikost auta, ale v ceně malého auta se hůř schová.
Velorex byl jeste mensi a lehci.
Ten nazev sam uz rika k cemu to auto bylo urceno. A z hlediska planety je mnohem lepsi MHD. Spocitejte si kolik g CO2 na kilometr a pro cestujiciho vyprodukuje metro, tramvaj nebo autobus.
Chudí lidé nebudou moc jet na autem chalupu a na dovolenou do Chorvatska. Máte o chudobě dost zvláštní představy....
To slovo "chudší" měl možná autor nahradit "méně majetnější", jen slovní přešlap....ale chápu jak to myslel.
Autore, drtiva většina chudých nemá žádné auto.
Nejlevnější elektromobil, nově nějaká Dacia (byť to tedy není kombík) stojí cca 17 tisíc euro, takže nestrašte ... já sice nevím kolik stojí Fábia, protože bych si nikdy takové auto nekoupil, ale možná je i dražší, ne? Jak už napsali ostatní, je spousta vozů, které ji nahradí, a mnohdy budou i mnohem lepší, řekl bych. Je fakt, že přísné emisní normy, komplikují výrobcům život, je fakt, že trochu nesmyslný tlak na plošné ukončení výroby aut se spalovacími motory, a to tuším do roku 35 ́, není nejlepší a možná ani reálný, ostatně je to stále jen návrh, a realita bude možná jiná, ovšem vprovozu ty auta budou i nadále - jak to bude ekonomikou provozu, je ovšem otázka. Zásoby ropy se odhadují na cca 30 let, a je tedy celkem logické, že nějaká alternativa přijít musí. Už se objevují i auta na vodík atd. takže já bych to zas neviděl tak černě.
Tady je cena i stestem.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/dacia/dacia-spring/
Ale ja osobne bych si francouzsky auto vyrobeny v Rumunsku nikdy nekoupil.
Stacil mi kdysi Renault 18 vyrobenej ve Francii.
Fabia IV stojí myslím na jiné modulární platformě, takže by byl pro kombík asi dost drahý úplně nový vývoj. A Scala se zavazadlovým prostorem zas tak moc neliší (má ho třeba větší než Fabia v kombíku I. generace...).
Na upravené. A ano, vývoj by se nevyplatil protože díky nastaveným pravidlům se prostě nedostanete na natolik odlišnou cenu od většího modelu aby byl prodejný. Je to celkem jednoduché a automobilky o tom hovoří už dlouho. Zjednodušeně, ve větším autě, resp. jeho ceně jednodušeji rozpustíte náklady na povinné asistenty a také za emisní povolenky.
Můj kolega měl taky celý život Škodovky a potom si jednou koupil Suzuki
S-Cross a má z toho oči navrch hlavy ještě dnes, že může mít za stejnou cenu auto o kategorii výš.
no...on svyho casu taky vystacil jen drevenej trakar
Fabia boj s ideologii neprohrala, proste je to zastaraly auto. tecka
s ideologii - obycejni lide, tak radi jezdi na chalupu, fnuk, fnuk - s tou si tady "zahravaji" lide jako Vy
fabia je zastaralé auto? tak proto jsou zachovalé kousky na rozdíl od jiných k nesehnání...i za vyšší cenu
Co to povídáte? Na trhu je spousta nových modelů ze spalovacím motorem. Můj favorit a pravděpodobné naše poslední auto je Dacia Sandero Stepway. To má být ten prohraný boj s ideologií...?
On autor asi jina auta nez ta od Skody nezna.
Treba tato firma malymi kombiky primo hyri.https://www.fiat.de/?source=SEM&model=Model&gclid=EAIaIQobChMIpeO8jrvK9QIVrIxoCR0B7ws5EAAYASAAEgLp6_D_BwE&gclsrc=aw.ds
A stejne tak i mnohe nemecke, francouzske, japonske, korejske spanelske a dalsi firmy.