Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peyrac

5. 12. 2009 21:01
http://www.gymfry.cz/zmp0203/svadlen/toppage1.htm :-)

0 0
možnosti
JH

hurkajan

30. 11. 2009 3:47
KDE JE PRAVDA?

Hutka by se měl jít po kolenou omluvit závidět někomu že i po revoluci dokáže být pro lidi zajímavý na rozdíl od něho když si vzpomenu jak nevěděl v revolučních dnech ke komu se přidat dříve a že dnes na něj nikdo už skoro ani nevzpomene to všechno je jen důsledek jeho chování.A zpěv? No měl jsem ho rád až do doby než si začal budovat kariéru po kamarádských zádech. Co se spisu týče celý budí dojem spíše hospodské (opilecké) tlachařiny které když přiřadíme časový údaj který se shoduje k období kdy Nohavica docela často byl "společensky unaven" bych to typoval na spíše fantasii a přibarvení pracovníka stb. což i mimo jiné vysvětluje chování Nohavici který nemůže mluvit o něčem co si nepamatuje.Hutka byl pracovníky ústavu na tuto nesrovnalost upozorněn a přesto...

Každý populární zpěvák herec apd. byl na sto procent kontaktován sledován a v rámci možností manipulován byly vymýšleny skutečnosti kterými se tyto osoby zastrašovaly atd.Já do zažil.Na VŠ jsem nepodepsal KSČ A TO PEKLO BYCH...

0 0
možnosti
RH

richardhorak

30. 11. 2009 9:02
Re: KDE JE PRAVDA?

Já mám Jardu Hutku stejně rád jako J.Nohavicu, samozřejmě mě mrzí, jak se naváží do J.Nohavici, ale i tak je to skvělý hudebník. Když si poslechnu Jardův Litvínov, tak mi běhá mráz po zádech. Zkrátka se snažím stavit k oběma umělcům objektivně ...

Ano, alkohol byl asi taky téma u J.Nohavici, ale nic o něm nevím a nelze za něj omlouvat ...

Přirovnání toho "udání" k hospodskému tlachání se mi líbí, souhlas!

0 0
možnosti
S

skydream

30. 11. 2009 2:07
bla bla

věřím že když nohavica na rozdíl od gotta nikam nevodili nebyl udavač... hm spiš to gott nemel zapotrebi a nohavice to ani nepopira.. hm autorE?  ps : gotta fakt nemam rad...

0 0
možnosti
RH

richardhorak

30. 11. 2009 9:03
Re: bla bla

I když se to bude zdát nepravděpodobné ... autor má Gotta rád!!

0 0
možnosti
M

Michal1

29. 11. 2009 22:14
Udavač

Chápu, že máte Nohavicu rád, ale uvědomte si, že za, tuším, že 15 let, nebyl nikdy schopen nějak se tomu chlapsky postavit. Což je jasný signál toho, že si byl velice dobře vědom, jaká svinstva dělá. A to, že je populární není důvod k tomu, aby se jeho udavačství nějak omlouvalo. Prostě, hrál to na obě strany. To je snad horší, než být estébákem.

0 0
možnosti
VC

vena65

29. 11. 2009 22:22
Re: Udavač

Kdo jsi bez viny hoď po mě kamenem.

Dneska umí být hrdinou každý.  Předpokládám, že vy jste tenkrát nahlas burcoval proti komoušům, byl jste jedním z prvních kdo podepsal Několik vět a při každém Palachově výročí jste stál před sv. Václavem a křičel "pryč s komunismem".

0 0
možnosti
VC

vena65

29. 11. 2009 22:02
Jen bych dodal.

Nohavica podle mně nepotřebuje žádného obhájce. Jeho popularita vypovídá o všem.

A k těm, co mu nemohou přijít na jméno pro jeho "spolupráci" ..... každý kdo chce odsuzovat někoho, kdo podepsal by si měl vyzkoušet jaké to tehdy bylo, když se najednou objeví nějaký vyšetřovatel a vy jste zataženi do mlýnku tehdejšího systému. Mně stačilo, že mně jednou zavřeli do auta a začali se vyptávat a byl jsem podělanej. Kdoví jak bych se zachoval, kdyby mi strčili do ruky papír a tužku. 

0 0
možnosti
RH

richardhorak

29. 11. 2009 22:06
Re: Jen bych dodal.

Jej, nerad bych, aby byl článek chápan jako obahboja pana Nohavici, já obhajuji pouze a jenom svůj názor ... já souhlasím s tím co píšete - on žádného obhájce nepotřebuje ...

0 0
možnosti
L

lesicatko

29. 11. 2009 21:09
Fakty

Vychádzal som z tohto

http://www.lidovky.cz/ja-a-nohavica-c9a-/ln_nazory.asp?c=A071122_102417_ln_nazory_bat

 a z tohto

http://zpravy.idnes.cz/jak-je-to-s-mym-pratelstvim-s-nohavicou-d9p-/nazory.asp?c=A071121_100658_nazory_itu

V diskusiach oboch článkov je potom dosť skutočne cenných faktov . O Nohavicovom ľudskom zlyhaní sa písalo aj v SR dosť a od ľudí, ktorí majú už informácie z prvej ruky a sú priaznivo  naklonení tomu , čo Nohavica robil a znamenal - ale je  jednoducho je fakt, že zlyhal a fakt, že to po novembri nevysvetlil. A je fakt, že ako jeden z mála urobil niečo preto aby komunizmus padol. To sú paradoxy doby. Kto môže pochopiť, nech pochopí...Díky, že ste ma citovali ako objektívneho, o nič iné mi nejde.Potrebujeme pravdu o nás samých. 

0 0
možnosti
RH

richardhorak

29. 11. 2009 21:38
Re: Fakty

Krásná poslední věta, ještě jednou díky ...

0 0
možnosti
OR

Ježkovy_voči

29. 11. 2009 21:04
Kdo je víc vinen?

O těch na druhé straně donášení a udávání - totiž o pracovnících STB - kteří vydírali, ničili, mlátili atd, se většinou nepíše. Měli být potrestání, a nebyli. Žijou si poklidně na slušných důchodech, neboť výčitky svědomí určitě nemají. A ti, kteří uklouzli, šlápli vedle, báli se o sebe, báli se o rodinu, chtěli pracovat, byli slabí - atd atd - ti jsou štvaní v našem bezuzdně svobodném tisku, a je na ně pliváno.

0 0
možnosti
RH

richardhorak

29. 11. 2009 21:37
Re: Kdo je víc vinen?

Naprostý souhlas ...

0 0
možnosti
P

pěnice

29. 11. 2009 20:55
Nikdy nebudu soudit lidi,

když sama nevím jak bych se zachovala,víme že strach o rodinu,děti udělá své.O sebe se člověk většinou nebojí.Jen vím,že ti opravdu zločinci si žijí v poklidu a musí se nám smát,jak tady vláčíme jejich oběti.Klidně si tady někdo napíše článek s dcerou Štrougala,jak byl bezva taťka.Řeknětemi,není tohle zhovadilost?

0 0
možnosti

black.v.

29. 11. 2009 20:51
Nevím...

Co už mu dát svatý pokoj?

0 0
možnosti
LO

permanent

29. 11. 2009 20:48
Co dodat ???

Jen, že jste vše okolo J.N. a jeho "spolupráci" krásně shrnul a už by se za tím měla udělat hooodně tlustá čára. Díky - Ludmila R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.