Český make-up v Hollywoodu.

V poměrně krátké době od realizace televizní reklamy s Taťánou Kuchařovou jsme natáčeli další spot pro kosmetickou společnost Dermacol. Tentokrát to byla reklama na krycí make-up cover, který je doslova legendou, protože se vyrábí již od vzniku této kosmetické značky a byl jedním z prvních v Evropě i na světě vůbec. Zajímavostí je, že licence na jeho výrobu se v roce 1965 prodala do Hollywoodu.

V dnešní době se s tímto make-upem můžeme setkat na pultech obchodů nejenom v evropských zemích, ale také v USA, Kanadě, Austrálii a mnoha zemích Středního i Blízkého Východu.

A právě námi realizovaný spot je určen pro mediální podporu prodeje na zahraničních trzích, kde si tato ryze česká kosmetika našla svoje místo.

Realizátorem námětu spotu Heleny Plívové se stal režisér a kameraman F. A. Brabec (Kytice, Máj), který dostal nelehký úkol odvyprávět na krátké ploše třiceti sekund příběh dívky, která se chce přiblížit svému dokonalému obrazu v zrcadle. Do hlavní role byla po několikadenním castingu obsazena mladá slovenská modelka Adriana, kterou do růžových šatů "oblékla" kostýmní výtvarnice Jarka Pecharová-Brabcová (Báthory, Máj, Kytice). Pozvolnou a přirozenou změnu líčení i účesu hlavní hrdinky dokonale provedla umělecká maskérka Jiřina Pahlerová.

Spot jsme natáčeli v "růžové" dekoraci postavené v ateliéru Pokrok na pražském Žižkově a pohádkové zrcadlo, které je hlavní rekvizitou v obraze je zcela jedinečné - vyrobené na zakázku.

Krásne fotografie z placu jsou od fotografa Iva Hroneše.

A jaká byla atmosféra na natáčení, můžete vidět sami na přiložené video ukázce, kterou vytvořila režisérka Marcela Rojíčková.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Miloš Remeň | neděle 5.5.2013 17:57 | karma článku: 11,95 | přečteno: 802x