Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dejw

30. 1. 2008 13:00
Zrusit stravenky?

Na slabe financne ohodnocenych pozicich, jsou jedina svetylka ve tme. Jednoznacne to jedine, co me pri tabulkovych platech jeste v praci drzi

0 0
možnosti
JC

Kakáč

29. 1. 2008 19:44
A co se podívat do vlastních řad?

Myslíte,že je v pořádku sedět v komisích,které rozhodují o EU financích a zároveň mít fy jež dělá tyto projekty?Není tato provize vlastně úplatkem?Myslím,že Královéhradecký kraj s Vaší krajskou "jedničkou" není ojedinělý.

0 0
možnosti
MV

filistin

28. 1. 2008 9:13
Praha Olymijská

Děkuji za podnětný článek o lobistech od paní  náměstkyně a jenom doufám , že se v brzské době rozvine  a nezústane jenom u stravenek, kde jedna skupina občanů je zvýhodněna oproti druhé skupině za přispění firmy , která za poplatek tuto bohulibou činnost provádí a skupinky prominetů , kteří toto prosadily . Podobných případů se v naší vlasti najde tolik, že pro sepisování podnětů můžeme zřídit úřad.Dalším aktuálním tématem , nevím ovšem zda pro paní Reedovou tak žhavým ,je prosazování ne tak úzké skupinky zato daleko nenasytnější , která se chystá ukrojit daleko větší krajíc z našho společného.Ano jedná se o propagátory již dnes známého výsledku boje o Olympiádu v Praze. Výsledek je již dnes znám a nejenom odborníkům , ale i všem lidem se selským rozumem , jenomže je tu stále ještě ta skupina sobězvanců , kteří vědí jak vše dopadne jenom mají společný zájem ve jménu zviditelnění naší stověžaté němé krásce chtějí procestovat svět, užít si a několika dobrám přátelům dohodit kšeftík.

0 0
možnosti

onen

27. 1. 2008 21:13
hm, hm...

hm a co je potom prispevek zamestnavatele na zavodni kuchyne a vydejny = zavodni stravovani??? to prece taky jde do danovych nakladu zamestnavatele, protoze by jinak jidlo NEMOHLO stat zamestnance tech pouze 27,- az 35,- Kc. nebo snad je nekdo schopen za tyhle penize bez dalsich nakladu takove stravovani zabezpecit??? podle toho by to byl taky danovy unik.???

0 0
možnosti

F.

27. 1. 2008 21:35
Re: hm, hm...

;-Dnezlobte se, ale můj příspěvek se týkal spotu, ne Vaší reakce.

0 0
možnosti

plech

27. 1. 2008 21:12
Jde o to,

že politikům nikdo nevěří. A když píší blogy, je to jako by je v jejich úřadu někdo týral tak, že teprve blog jim dává možnost říct, jak to vlastně je. A tomu se nedá věřit tím víc. ;-D

0 0
možnosti

F.

27. 1. 2008 21:02
Souhlasím s Vámi....

.., ale ve státě, kde vládnou kryptokomunistické praktiky nečekám změnu.

 Pokud jde o údajný lobbing v popisovaném případě, potěšila mě jiná věc. Pokud úprava pro stravenky nebyla přičiněním lobbistů, jedná se o daňový únik.

0 0
možnosti

Radek

28. 1. 2008 6:19
Re: Souhlasím s Vámi....

Tady nejde o kryptokomunismus, ale obyčejné prospěchářství. A je naivní se domnívat, že registrací lobbistů se něco vyřeší. To, že v USA např. tabákové či zbrojní firmy přímo sponzorují volební kampaně je všeobecně známé. Osobně mi to přijde minimálně neetické.

0 0
možnosti

onen

27. 1. 2008 20:45
Stravenky versus obedy v jidelne...

zamestnavatel ma umoznit zamestnanci stravovani - tam kde to mozne je,  umoznuje za cca 27,- az 35,- Kc odber stravy z vlastnich kuchyni, nebo vydejen. Kde ne, tam byvaji stravenky, z kterych si vetsinou hradime az 50% ceny - coz byva vice, nez se plati v predchozim pripade. nasi papenhaimsti chteji zrusit stravenky - dobre, ANO, ale potom zrusit i poskytovani jidla v zavodnich jidelnyach a vydejnach stravy, kde se poskytuje jidlo s prispevkem zamestnavatele. NE zrusit jenom stravenky - kdyz uz, tak uz. anebo zrusit oboje a umoznit nam stravovani za ceny BEZNE v parlamentnich, nebo senatorskych zarizenich - hemenex + pecivo + dzus + kava za POUHYCH 38,- Kc. to by snad slo, kdyz uz se nepidime po jejich poslaneckych, senatorskych, predsednicko-vybornych platech a nedanenych nahradach.R^

0 0
možnosti

židlický

28. 1. 2008 9:29
Re: Stravenky versus obedy v jidelne...

Je třeba, aby si chrochtali poslanci a senátoři ještě více v rypáčku z našeho korýtka.Platy našim zákonodárcům jen kvetou. Připadá mi, že už jim nestačí ten jejich chudý plat na ty jejich prosté kantýny či restaurace IV. cennové skupiny. Co všechno nám před volbami naslibovali,všichni, ale na lid je třeba karabáč s drábem "stát" a pracovat je třeba, aby se šlechta  měla dobře.Čím má výše prosťáček do žlabu,tím má níže šlechta do žlabu. Firmy,které májí závodní stravování o 500 strávnících si  budou  hradit celou stravenku obědy a večeře brát nebudou. Milióny,které vrazila fabrika do rekonstrukce kuchyně a jídelny,nenávratno,ale rekonstrukce musela splňovat normy  dle EU.Páni senátoři,poslanci,ministři a ti ostatní hodně rychle zapomněli z čeho vyšli, že se z nich hned nestala šlechta našeho státu,jsou prostě nedotknutelní a mezi sebe nikoho nepustí,chrání si svá korýtka.Oni by potřebovali ten karabáč s drábem a jejich kožich vyprášit, zrušit výhody,kterých si užívají až podle zásluh.

0 0
možnosti

co Týden dal

27. 1. 2008 19:50
za opisování se vždy vyhazovalo...

bohužel trapně neoriginální článek, aneb co jsem opsala z časopisu Týden tento týden:), kde je dlouhý příspěvěk o lobbistech  a kauze stravenky včetně úpravy v EU...jo za opisování se vždy vyhazovalo......trochu trapné, že ano....Rv

0 0
možnosti

SID

27. 1. 2008 17:31
A co praktická stránka ?

Zaměstnavatel má umožnit zaměstnancům stravování. Má obchůdek vedle hospody, která vaří meníčka. Přes poledne je zavřeno a tak prodavačka si může bez problémů na oběd odskočit. Dá ji legálně příspěvek na stravenku a spokojenost je na všech stranách. V obchodě není šance udělat jídelnu tak, aby ji hygiena schválila, nebo nějaký cesťák, který jezdí po republice, stravné si neúčtuje, protože dostává stravenky ..... takže kdo ostrouhá ? Ano jde to i jinak, uzavřít smlouvu s hospodou, vést evidenci na straně hospodského i zaměstnavatele, vyplácet cesťáky v plné výši,........ ale je to nutné ?

0 0
možnosti

xxx

27. 1. 2008 15:39
tedy čí vy jste příbuzná-že máte flek náměstkyně??

To vaše "lobbyisté" a "lobbyistiké"-nějaká nová čeština? To také říkáte, že pracujete v Prag a ne v Praze? Jste velmi, velmi omezená a o finanční situaci se vám s platem 120000 měsíčně za nic dobře káže k lidem, kteří z 60% nemají ani ten průměr 20000.

0 0
možnosti

xxx

27. 1. 2008 15:39
Re: tedy čí vy jste příbuzná-že máte flek náměstkyně??

"lobbyistiCké".....

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4342x
Už nejsem členkou Rady hl. m. Prahy s působností pro oblast evropských fondů, zahraniční politiky a protikorupčních opatření. 15. prosince 2009 jsem rezignovala, protože kolegové nepřijali strategii proti korupci, kterou jsem vypracovala. Ve volbách v roce 2010 do pražského zastupitelstva chci na kandidátce politické strany Věci veřejné nabídnout Pražanům svou vizi, jak by měla Praha fungovat!
www.reedova.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy