- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Saivere, máme to chápat jako omluvu za chabou úroveň Vašich článků?
tenhle pojem se už dávno předtím používal v normalizační ČT. Ovšem televizní kameraman Martin Dymák, skutečná to postava, tenhle příměr vzhledem ke svému jménu příliš v lásce neměl a tak se v jeho přítomnosti nepoužíval.
On běžný divák televize je prodprůměrný jedinec, spíše blbec. Sledování televize souvisí s IQ, na základě vyzkumu v USA sleduje jedinec s IQ 80 televizi 2 x delší dobu než jedinec s IQ 100 a dokonce 4 x delší dobu než jedinec s IQ 120. Jde o nepřímou exponenciální úměru. Proto by byla celoplošná TV hloupá, kdyby dělala pořady pro intelektuály, pořad pro blbce, nejlépe primitivní emocemi nabitý seriál či živý pořad (soutěž či diskuzní pořad) přitáhne mnohonásobně více lidí než pořad o vědeckém výzkumu. Je jasné, že tím vzniká market gap, kterého využívají minoritní kanály (Discovery, Spectrum, atd.) a snaží nabrat "lepší klientelu" s vysokými platy a tu pak prodat lépe než bežného diváka, který má spíše podprůmerný plat. Jenže u nás vidíte reklamu třeba na nový mercedes i na Nově, protože není žádný kanál zaměřený na lepší klientelu (snad s výjimkou ČT24).
Vzhledem k době, po jakou běžně mívám zapnutou televizi já, musí mé IQ být tak 40. V tom případě sám sebe obdivuji, že jsem dokázal tvůj příspěvek přečíst a pochopit (až na slovo exponencianální). Není nad kvalitní výzkum z USA.
vy jste jeden v redakci MF Dnes z těch kvůli kterému jsem se rozhodl zrušit předplatné.
teď nevím, do které skupiny vás zařadit..z těch Dymákovitých..
Dymáková s V.Ž. musela být ve své době opravdu zábava. Škoda, že jsem si toho jen ždibl..to mne mrzí.