- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na koridoru neplatí pro spojení Pha Brno kilometrové jízdné, ale zvláštní traťový tarif. A to právě pro spojení mezi Prahou a Brnem. Když si koupíte lístek např Praha - Blansko, což je o 22 km méně na stejné trati, zaplatíte základní jízdné dle kilometrů a to 302,- Kč, In25 227,- a IN50 151,-. Kdežto Pha - Brno je po téže trati v základu za 200,- IN25170,- IN50 165,- . Nic tak složitého na pochopení a nadávat ČD za poskytnutou slevu je tak trochu na palici..
Asi tak nejak.....No hlavne ze ma autor katmu ne? Sice nema tak vysoke IQ aby pochopil jizdni rad, ale blog, i kdyz pritroubly napsat umi. Pak jen staci zprznit neco co ted "frci" a je to.
Cena se neplatí za komfort, ale za dobu strávenou ve vlaku. Takže pokud bych jel šourákem po republice tak před jízdou nejlíp vybrat stavebko.
......Nebuďte hnidopichové, nebo hnidopiši ! Žaluda a jeho kolegům kolem 2O ks, co si nechávají dělat výplaty u cizí firmy, stát jim platí životní kojistky zhruba 1OO tis. měsíčně, dají děcko do soukr. školy, 4OO tis. ročně, odchodné ve výši 24 platů, Žaluda renta do smrti - musí na sebe vydělat! Že to není možné? Sledujte to průběžně na netu !
Náměstka šéfovi dělá vyučený pozounista. Důležité je sexuální spříznění - odvolávám se na Duška, ten to obhájil !
musejí být na stejnou vzdálenost stejné. Vinu za Vámi kritizovanou nepřesnost nenesou ČD, ale Ministerstvo dopravy, které je provozovatelem serveru IDOS. Vlakem nejezdím, ale u autobusů je také velké množství chyb a nepřesností.
Když jsem na základě některých příspěvků kontroloval opět jízdní řády na internetu, tak jsem zjistil , že nastalo nějaké mámení. Všechny rychlíky jedoucí z Brna přes Pardubice, tedy i ta zmíněná Macocha mají odpoledne opravenu kilometráž, dobu jízdy na stejnou úroveň jako měly ještě ráno jen EC expresy. Tedy 2,38hod na 255km za 200 Kč ( 0,78Kč/km) A rychlíky přes Havl. Brod mají udáno 3,34 hod. na 257km za 333Kč (1,30/km)
Kdo by to nevěřil, mohu poskytnout data z IDOSu, která jsem si ráno vytiskl a ze kterých jsem vycházel ve svém příspěvku.
Ovšem nepoměr času jízdy - délky trasy a ceny zůstává stejný. U jedné trasy šla cena na km jízdy oproti dopolední informaci dolů a u druhé zůstala stejná. Takže hlavní motto článku o délce jízdy při stejných km za podstatně rozdílnou cenu zůstalo zachované!
A teď mi volal přítel, že u rychlíku Macocha došlo ke změně a sice v čase jízdy kde byla doba upravena na 3,25hod. Tekže se omlouvám za nepřesnost.
jel včera po cca 18 letech "obyčejným" ryclíkem ČD. 3 min. před odjezde nikdo z dostupných nádražáků nevěděl na které nástupiště přijede (na tabuli to nebylo, informace zavřené, a pokladní říkala, že se to na tabuli pouští těsně před příjezdem), tak nezbylo než čekat u tabule a doufat že stihne doběhnout na příslušné nástupiště. O vagonu ani nemluvě (myslel jsem, že jsem se vrátil v čase o 25 let zpět. No dám si zas chvíli pauzu.
A letěl jste někdy letadlem, když 20 minut před odletem z Heathrow nevíte gate a terminál 5 má 3 budovy spojené shuttle a do té poslední to tím shuttle podle doporučení trvá 20 minut. Odjel jste, odjel!
Přes Havlíčkův Brod je cena 333,-.
Přes Pardubice 200,-.
Musíš rozkliknout jednotlivé vlaky kudy jedou......
Protože podle idos.cz je i u EC70 Gustav Mahler i u R872 Macocha je vzdálenost 255km a jízdné 200Kč...
Co jede přes Českou Třebovou (255km), je za 200 (většina vlaků).
Co jede přes Havlíčkův Brod (257km) je za 333 (např. R672, R676).