- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také nad tím často přemýšlím... No jo, polrok j pokrok, za chvíli lidí ni nebude třeba.
Tak mne napada ze prejeteho jezka je na rozdil od advokata skoda.
Definovat přednost přežití řidiče před přežitím chodce, třeba i poslance, může být stopka vývoji těchto vozidel. Jako další zásadní problém vidím v tom, že kriteria budou exaktně definována a tím ztratí práci řada soudců, znalců atd. Jediná cesta ven z těchto problémů je, že řidič bude mít volbu zvolit si automatiku nebo ovládání řidičem. Takže řidič bude vždy odpovědný. Sakra to bych si měl nechat patentovat.
Co to ale bude řidiči platné, když robo-auto dá přednost přežití chodce. Zlatá Škoda stopětka
A pokud by taková auta ovládli hackeři, stala by se stragegickými zbraněmi v pohotovosti
:)))) a co teprve až se ta umělá inteligence, začne chovat podle svého a člověk bude jen položkou na seznamu k totálnímu delete? :)))
Viz kniha Čestmír Vejdělek: Návrat z ráje