- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty se nemýlíš, lásko, je to reklama na zabití.
Ta Holubová je ale OPRAVDU VELMI ODPORNÁ OSOBA...
To asi překoná i otravného Alzáka
Ano, tato reklama je důrazná, až (u mne) kontraproduktivní. Další má "oblíbená" je "Ahoj, já jsem Rixo" - u ní sám se sebou soutěžím, jak rychle dokážu zareagovat a vypnout zvuk.
Jenže já se časem naučil (pokud film chci vidět) "vypnout" reklamu, aby mi to nekazilo prožitek. To po té, co si všechny TV sesynchronizovaly reklamy a přepínání nic neřeší.
Reklamní pauzy u dobrých filmů jsou dobré jen k tomu, že si mohu odskočit nebo si dát kafe.
A víte, co je hrozné? Už je to i na slovenské TV.
Tak k čemu jsme se rozdělili, když máme pořád společné reklamy?
Kdysi mi agresivní reklamou úplně zprotivili výrobky Danone tak, že jsem si je nikdy nekoupil a stále to dodržuji.
Přiznám se, že i ta nejpitomější reklama mi padesátiprocentní slevy nezprotiví. Tak zásadový nejsem
Tak koukám, že jsem se osvobodil nejen od voleb . Hezké dny, Viléme.
A já myslela, že jsem na to alergická jen já ....oh jak jsem se mýlila! Viléme, hezky jsi to napsal
Napsal jste to skvěle. Reklamy nesleduju, přepínám. Nicméně u nás se na tuto reklamu těšíme, Holubová je kouzelná a nás okouzluje právě ta její poslední věta. A položím otázku. Nezesměšňuje tou větou sama Holubová celou reklamu? Tak jak ji vyslovuje? Holubovou jako herečku doslova miluju. Asi se mýlím, ale opravdu bych tam to shození viděl rád.
Já myslím, že, alespoň vědomě, nezesměšňuje. To si zadavatelé hlídají Děkuji za příznivou reakci