Politický handl - 14 dní za nový plán MŠMT

Nový plán návratu dětí do škol za možnost prodloužení nouzáku. Klasické egyptské tržiště. Jen je to místo papyrus výměnou za karkade, výměna vzdělávání (prý naše nejvyšší priorita) za možnost ještě 14 dní drancovat republiku.

Nevím, jestli víte, ale ČR má ještě jeden primát v Evropě a kdoví, jestli ne na celém světě.

Naše děti nechodí do školy po nejdelší dobu v Evropě.

Naše priorita.

Pan ministr přišel s "novým" plánem návratu žáků do škol.

Je to neuvěřitelně nový plán. Začneme dětmi v MŠ, pak první stupeň, možná děti budeme střídat ob týden, pak poslední ročníky...

Poslední se do školy vrátí šesťáci, kteří jsou kvůli vrcholné pubertě nejvíce rizikovou skupinou pro přenos viru.

Perfektní nový plán v nejvyšší naší prioritě. Na tom pracují naši experti z ministerstva již měsíce.

 

A do toho už čtu o nových návrzích, jak zase nasypat miliardy do dětí, které žijí ve špatných podmínkách. Dokonce tu čtu, že pro děti, které mají horší motivaci ke vzdělávání. Zaplatíme jim miliardami lepší motivaci. Nakoupíme notebooky do rodin, kde jsou návyky pro vzdělávání již sedmou generaci totálně na maděru. Alespoň si tam budou moci sociálně vyspělí rodiče s dětmi zapisovat PĚT SAMYC.

Kdy se v této zemi nějaký ministr školství začne zajímat o potřeby těch 80% normálních, slušně vychovaných dětí ze spořádaných rodin?

Kdy dostanou nějakou podporu tyto děti a rodiny. Ministři školství jsou mnohem víc ministry sociálních věcí.

Možná 80% peněz do školství frčí do projektů týkajících se menšin, inkluzí a podpory nefunkčních rodin.

A způsob, jakým to probíhá je přesně ten, který je nejméně funkční.

Dostávají vše zadarmo. A když něco dostáváte zadarmo, tak si toho nejen nevážíte, ale hlavně to nemá vůbec žádný vliv na změnu vašeho chování.

Neziskovky žijící z peněz, které nesmyslně rozdělují mezi nefunkční rodiny, opravdu nezmění nic a je to naprosto evidentní. Vždyť už to dělají přes dvacet let a reálné změny v chování těchto sociálně slabších skupin se jaksi nedostavují.

Každý zkušený manažer ví, že když začne dávat více peněz člověku, který má mizerné pracovní návyky, že výsledkem nebude nic jiného, než že se bude jen flákat za více peněz.

 

A stejně je to zase s podporou vzdělávání učitelů. Zase budou muset učitelé jezdit na kurzy o tom, jak pracovat se znevýhodněnými dětmi???

Proč děláte z učitelů blbce? Každý normální učitel přirozeně zvládne normální inkluzi i bez speciálních kurzů. Jen ale potřebuje jednu jedinou věc. A to, aby pracoval s dětmi, které jsou na inkluzi připravené a nemají tak špatné návyky a sociální zázemí nebo nějakou poruchu, že nemají šanci být začleněni, dokud ten jejich hendikep nebude podchycen a řešen. A to nelze v klasické třídě, kde je 30 dětí a mají se zde i vzdělávat. Tyto děti pořebují speciální přístup a speciální pedagogy a ne být "znásilněni" inkluzí do třídy, kde nemají šanci ve svém stavu uspět.

Skutečnou myšlenku přirozené inkluze nejvíce zničila svým přístupem paní právnička Valachová.

A mě fakt štve, že v tom současný ministr, ač pedagog, pokračuje.

Začněte se věnovat více těm 80% dětí, které nám pomohou zlepšovat životní úroveň a hlavně nebudou tak hloupí, aby nám u voleb vybrali zase takovou sebranku, která nám tu likviduje společenské a kulturní hodnoty.

Podporujte učitele v tom, jak maximálně rozvíjet potenciál a kritické myšlení u slušných a vychovaných dětí a nenuťte je jezdit celý rok na kurzy, kde jim teoretici vypráví pohádky o tom, jak začlenit děti, které ve svém stavu začlenit nelze...

Snad to celé není tajná strategie vlády, vychovávat co nejhloupější ovčany, aby se je dalo lépe ovládat...

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Pavel Rampas | čtvrtek 25.3.2021 12:55 | karma článku: 17,55 | přečteno: 269x
  • Další články autora

Pavel Rampas

Princip Česká pošta

30.3.2023 v 12:03 | Karma: 31,65

Pavel Rampas

Poděkování vládě

13.9.2022 v 17:23 | Karma: 37,01