- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtěli mi prodat produkt jedno operátora. Nic jsem nekoupil, ale to rande stálo za zapamatování. Škoda, že pražákům prodávají ostravačky. Asi, aby ta reklamace nebyla zas tak snadná.
Chapu, ze byste to zminila na blogu jako zajimavost. Ale proc takova agitka?
Vy sama se nikdy nespletete? Vzdyt ta osoba z infolinky delala co mohla, aby svuj omyl napravila! (A jestli si tenhle Vas blogpost precte, ani bych se nedivil, kdyby se na to priste vy... - Vy vite co. :o(( )
Ano, máte jednoznačně pravdu. Splést se může každý. Ale pak nechápu, proč mi tu službu započítali, jako by byla bezvadná.
Tohle je totiž v Česku normální: neposkytli jsme Vám co slibujeme, sorry. Vy to zaplaťte, jako by se nic nestalo. Proti tomu se musím ohradit. A pokud jde o operátorku - se mnou se v práci taky nikdo bavit nebude.
Na téma vypečených služeb jsem ještě neskončila. Mně ty peníze taky nikdo necpe jen tak, takže nechápu, proč bych je měla vyhazovat za něco, co jsem nedostala. Děkuji. Zdravím.
autorka
.... tak 80,- není zase tak moc, alespoň myslím.
No tak to je oprávněná výtka. Jenže já už žádnou babičku nemám a ta cena je bez daně. A babičku bych eventuelně hodila do placu za spojení, které v tomto případě jaksi nenastalo.
Takže nic. Babi deme domu.
autorka