Diskuse

Ne kamionům!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

icmek

2. 2. 2009 15:11
čtvrtá věc

neexistujou zimní pneumatiky na kamion a nikdy existovat nebudou. takovej kamion, to je 12 pneumatik. a přezujte to na podzim a zase na jaře. kromě toho neni ani tak jednoduchý je vůbec vyrobit.

0 0
možnosti
MB

buxus

2. 2. 2009 15:52
Re: čtvrtá věc

Zimní pneu na komióny vyrobit jde - v tom problém není. Neuvádíte ale hlavní důvod - veze-li kamión ze Španělska, kde je 15 stupňů do Polska, kde jsou dva pod nulou, nějaké zboží a jiné zase zpět, musel by dvakrát přezouvat. Ještě komplikovanější by to bylo u trasy třeba Francie-Turecko přes Rakousko, atd.

0 0
možnosti
JD

icmek

2. 2. 2009 15:09
třetí věc...

řidiči kamionů mezi sebou spolupracují... a to je hlavní problém. proto za sebou nedobrzdí, proto se předjíždí. proč? jezdí těsně za sebou, protože ten, kdo jede druhý, jede ve vzduchovym pytli, nemá žádnej odpor vzduchu a jede s mnohem menší spotřebou, než ten první. a pak se prohodí a zase šetří ten, co prve vedl. dohromady ušetří oba dva. a když takhle jedou 400 km, tak se to sakra projeví. kolikrát se podivejte, jedou pět metrů za sebou.

0 0
možnosti
VN

venda44

2. 2. 2009 18:30
Re: třetí věc...

Bezpečná vzdálenost mezi vozidly je nezajímá.

0 0
možnosti
JD

icmek

2. 2. 2009 15:03
mňo.. tak dvě věci:

zaprvé - člověk, který sleduje zprávy na Nově a roní slzičky při srdceryvném, minutovém, nekomentovaném záběru na houkající sanitku, mi může hádejte co. televize Nova je jedno velký prasáctví a vy to, dámo, doufám dobře víte. zadruhé - bez kamionu si nekoupíte ani tampóny, to mi věřte. zatřetí - zákaz předjíždění pro kamiony platí i u nás, má však zcela zjevné nedostatky. jednak neplatí všude, a jednak díky svému geniálnímu znění vlastně nezakazuje vůbec nic. to se obraťte na příslušný orgán, který takové znění schválil. řidič vozidla nad 3,5 tuny totiž nesmí předjíždět, POKUD BY TÍM VÝRAZNĚ OMEZIL OSTATNÍ, RYCHLEJI JEDOUCÍ VOZIDLA. a jak sama uznáte, je logické, že na to každej kašle. co totiž znamená "výrazně omezit"? řidič řekne "a co jsem omezil? jel jsem devadesát, ostatní za mnou taky, tak jaký výrazný omezení?" a můžete se s pokutou jít vyfotit.

0 0
možnosti
R

rik_killer

2. 2. 2009 15:44
Re: mňo.. tak dvě věci:

No tak jako prasak jsi se tu projevil ty. Ja jako clovek, ktery najede min 3000km mesicne po CR muzu rict, ze 90% nebezpeci, do ktereho se na silnici dostanu je diky kamionum nebo spis kamionakum, kteri se neumi chovat. Jsou i slusni, ale to je opravdu jen vyjimka. A s tema zimnima gumama je to pekna blbost. Nebavi me cekat porad pod kopcem, kdyz napadne par cm snehu kvuli nejakemu kamionu, ktery zablokuje cely tah.

0 0
možnosti
MD

mira dusin

2. 2. 2009 14:42
Vážená dámo,

a co osobní vozy a motocykly které mají na svědomí 83% všech nehod a 94% všech mrtvých a zraněných a přitom,kolik z nich jede opravdu z nutných důvodů?RvRv

0 0
možnosti
C

chodovar

2. 2. 2009 13:41
!

Já se vždycky těším na ty otřpané věty v diskusi, že nikdo nestojí o ovoce ze Španělska a vůbec o nic dováženého ze zahraničí. Přitom za socialismu se nám po tom stýskalo a záviděli jsme Západu, že si doma mohou kupovat z dovozu cokoliv, na co si vzpomenou.

A když to už máme i doma, tak najednou je to špatně.

0 0
možnosti
DD

ja_david

2. 2. 2009 12:11
jednou bude dobre...

presne v okamziku az zacnou lide dostavat prednost pred kseftem....az mesta nebudou pro auta ale pro lidi, az kamiony budou na zeleznicich, az lidsky zivot bude mit vetsi cenu nez majetek....proste jednou az lidi trosku zmoudrej :)

0 0
možnosti
C

chodovar

2. 2. 2009 13:03
Re: jednou bude dobre...

Dávat čemukoliv přednost před kšeftem je nesmysl.

Vše co člověk dělá, musí mu přinášet zisk, jinak by to nedělal. A kdyby to nedělal, veškerý růst životní úrovně by skončil, jako za komunismu.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

2. 2. 2009 10:59
Blábol a nesmysl:

A tak můžete den co den pozorovat závodící kolosy, jak se ženou, kdo s koho, ve dvou pruzích vedle sebe.

O těch, kdo v tomto demoličním derby prohráli, dostanete podrobnou informaci večer na Nově a to i s leteckými snímky.  Převrácené kamiony na nich vypadají jako rozházené angličáky a smrt, kterou kolem sebe rozsévají  se nezdá tak hrozně zbytečná.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

2. 2. 2009 11:00
Re: Blábol a nesmysl:

Ve zprávách máte to co zvýší sledovanost - nic víc.

Při nehodách zaviněných řidiči nákladních vozidel bez rozlišení hmotnosti bylo v roce 2008 usmrceno 11 % z celkového počtu usmrcených osob v České republice v roce 2008. Při nehodách zaviněných řidiči nákladních vozidel o hmotnosti nad 10 tun bylo v roce 2008 usmrceno 4,5 % z celkového počtu usmrcených osob při nehodách zaviněných řidiči motorových vozidel. Při nehodách zaviněných řidiči nákladních vozidel bez rozlišení hmotnosti bylo v roce 2008 usmrceno 12,4 % z celkového počtu usmrcených osob při nehodách zaviněných řidiči motorových vozidel.

0 0
možnosti
B

Bezi

2. 2. 2009 10:51
nic proti

ale nebýt nákladní dopravy zřejmě by nastal kolaps, taky bych byla pro, aby se doprava přesunula třeba na železnici, zjevně to není možné.. a ono jde vždy o úhel pohledu, jako s policií například, nadává na ně snad naprosto každý a pak je to první, koho v krizi volá.. taky se nadává na úředníky, nemocnice, cokoli.. mám pocit, že neustále hledáme problémy a na co si zanadávat ;-D

0 0
možnosti
M

Majklova_proxy

2. 2. 2009 1:07
No, vite...

Uvazme dva tiraky s omezovaci nastavenymi na 90 km/h. Ten vpredu jede realnych 88 km/h, ten vzadu by se se svym nastavenim (rozmer pneumatik, tolerance nastaveni tempomatu...) mohl dostat treba az na 92 km/h. Takze predjizdi - pomalu, protoze pres omezovac proste nemuze. Jasne, mohl by se prizpusobit tomu prednimu. Pokud ale specha na vykladku, klidne muze byt, ze kvuli pulhodinovemu zpozdeni bude muset cekat pres noc. Vam by se chtelo?

-

Myslim, ze soferi jsou casto ti posledni na trase padajici fekalie. Diky nim nemusi vyroba drzet skladove zasoby, coz v dusledku zlevnuje cast zbozi, diky nim mate v nabidce spanelsky jablka.

-

Netusim, kudy jezdite (a JAK), vetsina prasat, ktera potkavam ja, jezdi v autech osobnich.

0 0
možnosti
PJ

Shumway

2. 2. 2009 6:04
Re: No, vite...

právě bez těch španělských jablek bych se klidně obešel. i bez německých jogurtů  a polského zelí, natožpak bez italských salámů vyrobených z polských koní. vaprávěl nám tuhle řidič kamionu jak vezl náklad trubek z Třince do Milána, na terminálu potkal kolegu, který čekal na trubky a vezl je do Karviné. skutečně bych se bez takového "zlevňování" obešel pane

0 0
možnosti
V

v.vac

2. 2. 2009 0:58
jsem rád,

že celoplošný zákaz předjíždění pro nákladní vozy u nás neplatí... Konkrétně, nedovedu si vůbec představit situaci na dálnici D1, kde není rovného úseku, když pofrčí Avie/Tatra/škodovka s vlekem svojí standartní rychlostí do kopce cca 50kmh a za ní několika kilometrový had nákladních vozů. Čeho se tím dosáhne? Pro osobní vozy a autobusy zůstane na dálnici pouze levý jízdní pruh a hle, autobus v levém pruhu jedoucí svojí rychlostí 100kmh nebude mít kam uhnout (samosebou, mezera se najde, ale to byl řidič busu sám proti sobě). Nevím, třeba by to fungovalo jinak, ale na německých dálnicích nejsou tyto hady náklaďáků až tak neobvyklé.

Každopádně jsem zvědav na ohlasy od našich východních sousedů.

Ještě dodatek-žádné letní pneumatiky na nákladní auta NEEXISTUJÍ !!!

0 0
možnosti

WIFI

2. 2. 2009 7:15
Re: jsem rád,

mícháte neporovnatelné: Avie/tatra/škodovka

Proč mícháte mezi náklaďáky škodovku ? Nebo jste myslel Š 706 ?

Jak můžete srovnávat Avii a Tatru ? Naložená tatra udělá v kopci víc než naložená avie

0 0
možnosti