Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milej zlajte, přece - v tom je ten kšeft!

A jeden zákazník firmu nedělá. Proto mají tak "lidové ceny", aby jim to vystačilo oškubat ostatní kavky, které se sem nechají nalákat.

0 0
možnosti
Foto

Martine, tak tady nesouhlasím. Já moc nenakupuju, ale pokud bych šel koupit vnoučkovi nafukovací bazének za pár šupů, určitě bych věděl rozměr své terasy, aby se mi na ní vešel. Je divné, že manželka autorova textu  zjistila "špatný" obchod za pár minut už v kavárně. Kdyby byla bdělejší již při koupi, tak se ten renonc nestal. Já si spíš myslím, že paní teprve v kavárně zjistila, že zakoupila zbytečný šunt, rozmyslela si to a chtěla nepotřebné zboží vrátit. Je to tvrzení proti tvrzení, což potvrzuje fakt, že autor prodavačku místo argumenty dehonestuje tím, že údajně jedla a mluvila s plnou pusou. Neznám zákon, který by přikazoval prodejci vracet peníze za již zakoupené zboží, které nevykazuje žádné vady...

1 0
možnosti
JM

Pokud vím,tak prodejce není povinen vrátit peníze za již koupené,byť nepoužité zboží.Dělá to taky málokterý.Spíše - ale i to je věc dobré vůle - je možnost výměny za jiné zboží ve stejné ceně.

Jiná věc je,že paní nemá jíst ,když s Vámi jedná.

1 0
možnosti