Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Dobrý den, děkuji za vynikající článek. R^Dlouhodobě se zabývám otázkou průměrnosti a nezodpovědnosti apd., na což poukazuji po troškách na svém blogu v rubrice Veselé příhody z práce. Bohužel se setkávám ze strany svých nadřízených i s názorem, že porovnáváním výkonu či upřednostněním vzdělaného člověka před nevzdělaným se dopouštím diskriminace.:-/

1 0
možnosti
Foto

R^. Myslím že testování vadí hlavně rodičům, kteří své děti nevychovávají a učitelům, kteří vědí, že neodvádí kvalitní práci.

6 1
možnosti
JD

vžijte se do pozice deváťáka, který je už přijatý na střední školu, ZŠ dochází jen z povinnosti a má dělat nějaký test. jak relevantní budou asi výsledky toho testu?

2 5
možnosti
JM

Já, coby ten přijatý deváťák na střední školu, bych se snažil ty testy udělat co nejlépe, protože pokud jsem měl těch devět let jakési výsledky, nechtěl bych být v závěru za blba.

4 2
možnosti