- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, děkuji za vynikající článek. Dlouhodobě se zabývám otázkou průměrnosti a nezodpovědnosti apd., na což poukazuji po troškách na svém blogu v rubrice Veselé příhody z práce. Bohužel se setkávám ze strany svých nadřízených i s názorem, že porovnáváním výkonu či upřednostněním vzdělaného člověka před nevzdělaným se dopouštím diskriminace.
. Myslím že testování vadí hlavně rodičům, kteří své děti nevychovávají a učitelům, kteří vědí, že neodvádí kvalitní práci.
vžijte se do pozice deváťáka, který je už přijatý na střední školu, ZŠ dochází jen z povinnosti a má dělat nějaký test. jak relevantní budou asi výsledky toho testu?
Já, coby ten přijatý deváťák na střední školu, bych se snažil ty testy udělat co nejlépe, protože pokud jsem měl těch devět let jakési výsledky, nechtěl bych být v závěru za blba.