- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen: My, dnešní senioři jsme byli v době Sametovky i padesátníky a namálo i šedesátníky.
Jasně, souhlas, ale už z toho, že tady diskutujete, tak je zřejmé, že nejste senilní, nesvéprávná bytost, které stát musí říkat, co si má myslet, a která mu to zblajzne. Přeji i nadále pevné zdraví.
Autorka dle mne jen chce říct, že generace o , které píše neschrupne všechno co jí je předloženo, protože má svoje životní zkušenosti - na rozdíl od těch mladých, kteří si myslí, že všechno vědí , všude byli a ono je to vše úplně naopak. jinak . Tato generace něco vybudovala, má kvalitní vzdělání, nemá tituly za docházku a že se jí nelíbí vylívání peněz z okem darmojedům, kteří v životě nemákli a nemáknou a těm co celý život pracovali budou mladí jejich důchody vyčítat ? - souhlasím si blogerkou( co je na tom špatného, tak to tak mám).
Ale jděte. Opravdu si myslíte, že představa o vlastní neomylnosti a ohrnování nosu nad zkušenostmi starších je výsadou pouze dnešní generace mladých? A tvrdit, že snad všichni současní absolventi mají tituly za docházku, je nefér generalizace. Mimochodem jak si považujete "kvalitního" vzdělání absolventů VUML?
Článek plný nepřesností, zavádějících informací a nebál bych se říci, že i lží.
Jen by mě zajímalo: těmi seniory, co spolehlivě rozeznají propagandu asi nemyslíte ty seniory, co rozesílají řetězové maily plné lží dezinformací a pomluv s klíčovým slovem honemtopřepošlidálnežtosmažou?
To co přičítáte seniorům, tedy ona Vámi zmíněná negativa, ale i Vaše až trivial. paušalizování, je, a mnohdy až trumfnuto i těmi, kteří ještě seniory nejsou, či mají k tomu i stále daleko.
Více, než dost dobré Sice je věkový ,,rozptyl" seniorů i daleko větší, stejně tak jako individual. zkušenosti v tom, kde, kdo, jak, a co žil, i prožíval, ale na to by jeden blog. článek nestačil P.S.: jsem stále více než dobrým pamětníkem nejen toho, co je v článku zmíněno, ale i let dřívějších, a jistě ani na těchto stránkách jediným. Ale jádro článku, od nadpisu počínaje až po závěr, je více, než výstižné, A i Vokovice, či Veleslavín, jakož i mnohá jiná místa mně více než jen říkají opravdu mnoho
Do posledního písmene naprosto pravdivé.
Domnívám se, že snaha vnutit dnešní mladé generaci opačný pohled na starší generaci je naprosto průhledná účelová propaganda. Mnohým politikům a politickým uskupením se totiž jedná o mezigenerační znesváření, protože jsou si moc dobře vědomi, ze mladé mohou lehce zmanipulovat na rozdíl od těch, kteří mají vlastní zkušenosti, dobrou paměť, jak to všechno bylo, patřičné vzdělání, které jim nikdo nedal jen za docházku do školy, a na zakladě toho i kritické myšlení.
To všechno dnešním manipulátorům, kteří by chtěli přepisovat dějiny, velice vadí. Oni toho ti senioři totiž vědí příliš mnoho, a tak je "zapotřebí" je dehonestovat, umlčet, a jak by řekla havloidka Holubová, "nechat je vychcípat".
Je to jeden z projevů fašistického uvažování, a proto samozřejmě velmi nebezpečného precedentu.
Za článek jasná KARMA
vůbec jste článek nepochopil.
Dnešní senioři, o kterých autorka píše, to jsou ti, kteří něco jiného zažili a něco jiného se jim se jim zhruba čtyřicet let předkládalo.
Patřím také do té generace a mám stejné zkušenosti, zážitky a hudební vkus. Nemám ale problém s žádnými eurosvazáky, kteří by mě o čemkoliv poučovali.
Ale dnešní mladí také používají vlastní rozum, možná dokonce "vymakaněji" než my. Soudím dle toho, že můj zeť, učitel na 1. stupni ZŠ byl loni na nějakém kurzu, kde se "učili, jak vyučovat kritickému myšlení". (Můj příspěvek berte jako lehkou nadsázku - a těžkou ironii - z pojmu kritické myšlení se teď stalo jakési zaklínadlo, které vše vyřeší) A nás v 60. letech selskému rozumu ve škole nikdo nevyučoval... nebo si aspoň nevzpomínám.
Pane Cetkovský,
kritickému myšlení se opravdu nikdo nenaučí nějakým jeho vyučováním, jak se zmiňujete v souvislosti s Vaším zetěm. To jsou dnešní móresy, aby si lektoři přišli na docela slušné peníze nejen "vyučováním" učitelů, ale i lidem jiných profesí a působilo to zadáním, že se občané stále vydělávají. Dřive to byla zase různá povinná politická školení, která měla tentýž, tedy nulový efekt, nebo efekt přesně opačný.
Jak píšete, nikdo nás selskému rozumu nevyučoval, protože selský rozum buď člověk přirozeně má, nebo nemá.
.... hmmm - pane jo - tomuto článku se nedá vytknout naprosto nic !! Jen ve stoje zatleskat!
Co dodat - děkuji Vám, napsala jste to i za mě.