Telefonica O2 je zlodějství s.r.o.??!

Právě jsem dopsal písemnou stížnost… To je asi tak jediné, jak se můžete bránit a operátor tiše doufá a předpokládá, že to neuděláte. Buď proto, že nemáte dost času, nebo proto, že nad tím mávnete rukou. On ví, proč to dělá…

Musíte se mít neustále na pozoru, jelikož operátor nikdy nespí a neustále se vám snaží vnutit nějakou nabídku typu: „zdarma“, kterou vám později ovšem začne drze účtovat a to v momentě, kdy skončí jeho akční nabídka. A to prosím bez vaší účasti! Nepotřebuje k tomu žádný váš souhlas a ani vám to nedá jasně na vědomí, že vám bude od této chvíle připočítávat XX Kč za užívání nějakých služeb, nebo jejich aktivaci, o kterých ani nevíte, že je máte v mobilu aktivované.

Neskutečná drzost a hamižnost velkých korporací, které vydělávají na lidské „hlouposti“, nebo spíš nemožnosti neustále kontrolovat stavy účtů a vyúčtováních mě už začíná lézt krkem. Ještě tomu dodávají korunu fraškoidní zákony, které místo aby chránili spotřebitele, tak chrání operátory a ještě jim umožňují vás tímto způsobem „zkoušet“ a legálně okrádat. Jak je toto možné si nedovedu představit. Normální člověk, když se pokusí někoho oklamat, nebo napálit, tak si za to může jít sednout do nápravného zařízení, když to udělá váš operátor, tak to můžete pouze reklamovat. Jakékoliv jeho chyby a omyly, které jsou často úmyslné, jsou v pořádku. Jediné na co operátor sází je to, že si toho prostě nevšimnete. Vy můžete být klamáni a poškozováni, ale v žádném případě to nezkoušejte na druhou stranu, protože vám na krku přistanou minimálně „penále“, nebo nějaká sankce. Jakou sankci můžete požadovat jako občané? Já vám to povím – žádnou a můžete být rádi, že se s vámi vůbec někdo baví.

V takovémhle pořádku my žijeme…

Autor: Radek Buben | čtvrtek 19.8.2010 18:07 | karma článku: 26,01 | přečteno: 2711x