- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Telefónica O2 není s.r.o., ale akciová společnost. To jen pro pořádek.. Píšete o zlodějně a Vaší stížnosti, ale čeho se vlastně Váš problém konkrétně týká, o tom nic. Takže jen plky o ničem.
Nemyslím si, že by konkrétní případ byl pro čtenáře nějak zajímavý. Spíš jsem chtěl upozornit na obecné praktiky, které se vztahují na všechno, co firma O2 nabízí takzvaně "zdarma" s tím, že drze začne po vypršení lhůty sama a bez vašeho souhlasu účtovat plnou cenu. To, že je to akciovka samozřejmě vím, šlo mi o nadsázku... R. B.
...na služby grátis pak si nic nebudete muset hlídat
Asi nejste v obraze: Není řeč o žádném využívání a už vůbec ne o nabídkách. Ty služby nejsou klientovi NABÍZENY, ale rovnou AKTIVOVÁNY, a to bez jeho souhlasu!
Máte smlouvu s operátorem a on Vám bez Vašeho výslovného (nebo konkludentního) souhlasu aktivuje "službu grátis". Bez jakéhokoli Vašeho projevu souhlasu. Ať ji užíváte, nebo neužíváte, po čase Vám ji začne účtovat. Vašeho aktivního konání je třeba k deaktivaci té služby. Je dost obtěžující pod sankcí, že budu platit něco, co jsem si neobjednal, hlídat si, co mi bez mého souuhlasu kdo aktivoval a učit se to deaktivovat.
Pro jistotu mám předplacený TWIST a nastavil jsem si, že nechci aktivní marketing. Být Vámi, tak bych jim doporučeným dopisem s dodejkou dal na vědomí, že si nepřeji žádné aktivování služeb, o které výslovně nezažídáte. Jsem zvědav, jak by potom po vás údajnou "dlužnou částku" vymáhali.
to neni problem big korporaci, to dela jenom o2...na druhou stranu mam ted polovicni cenu za tarif, pac me tak vytocili ze uz volal na vypovedi, teprv kdyz pochopili ze pan to mysli vazne tak dali tu slevu...nicmene az po dotazu jak sleva trva dlouho, rekli 2roky, jinak by to zase zazdili :))
Souhlasím - neznám druhého hlasového operátora s takovou arogancí a hnusnými postupy, teprve daleko za O2 je T-MOBIL.
Tiež máme s partnerkou pár "skúseností".
Naprosto súhlasím, že je to jedna obrovská zlodejská organizácia, ale jedným dychom musím dodať, že bohužiaľ nie jediná. Taký už je život. Vačšina si to okrádanie ani nevšimne, ten kto je priamo konfrontovaný často rezignuje než absolvovať to martýrium a ten kto sa zatne a hľadá spravodlivosť aj tak nemá proti armáde právnikov šancu. O2 kradne, klame a podvádza. Sme slobodná zem, máme možnosť vybrať si iného operátora, ktorý kradne, klame a podvádza tiež.
o čem vlastně píšete. O tom, že jste něco podepsal a teď po Vás chtějí platit?
Stalo sa nám napríklad to, že sme zrušili bezdrátový internet a keď aj po dohodnutom termíne prišlo zase vyúčtovanie, ukázalo sa to ako "chyba operátora". Medzitým než sa to vyriešilo, prišli ďaľšie dva. Neviete si predstaviť čo to boli za obštrukcie dostať tie peniaze nazad. Len tá "nasranosť" dodávala silu to absolvovať. Ak by som tu chcel popísať čo sme absolvovali pri objednaní pevnej linky pre pevný internet cez iného "provozovatele", potreboval by som 5x viac priestoru než mám...
že bych byl šťastný z aktivace služby na tři měsíce zdarma a pak najednou zpoplatnění, se říci nedá... Ale stalo se mi to dvakrát a vždy to vyřešil jeden telefonát na infolinku, vysvětlení, že platím za něco, co jsem nechtěl a nevyužívám a ihned jsem to měl deaktivované a na další faktuře odečtené. Navíc při aktivace přichází sms, že se něco takovýho stalo a že pro deaktivaci stačí zaslat nějakou zprávu někam. Zas takový rozhořčený halo bych z toho nedělal ;)