- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Právě FOLLOW UP, podle mne schází u mnoha zpráv, které se objevují na internetu. Protože bych rád tomuto předešel u článků svých, pokusím se o vlastní follow up.
FOLLOW UP je však více než jen pouhé pokračování, jedná se totiž o pokračování v tématu, jeho sledování po celou dobu jeho trvání. Nejlépe bych ho přirovnal k tvorbě např. časosběrných dokumentů. Jednou z nejlepších, ne-li nejlepším českým FOLLOW-UP expertem je dle mého názoru Paní Režisérka Helena Třeštíková. Její dokumenty o životě jsou často dech beroucím dramatem života samotného a naprosto vždy si zaslouží hlubší zamyšlení.
I přesto, že je internet tím nejlepším nástrojem, je velmi zvláštní, jak málo témat a článků je skutečně dále sledováno. Většinou se téma nadhodí, zpracuje, vyvolá diskuzi a .....
zmizí ze světa zavaleno dalšími tématy
Je to obrovská škoda, protože témata jsou často cílená a schopnost udržet je v povědomí, by mohla napomoci skutečné změně. Protože bych nerad, aby zapadla témata kterým se věnuji sám, budu se muset do doby skutečně silného FOLLOW-UP nástroje, který čeká na své vyvinutí, na sledování zaměřit sám.
Předtím, než to udělám ještě otázka. Víte, že existuje archív internetových stránek? Podívejte se ve stroji času na ty své. https://archive.org/web/. Kdyby to věděli politici možná by tak často neměnili ani své kabáty, ani svá prohlášení.
A nyní k tématům, o kterých jsem již psal a k nimž se postupně vracejí - většinou bez dalších souvislostí, další media.
Prvním tématem, ke kterému bych se rád vrátil, je návrh Německa, aby i cizí profesní řidiči byť jen projíždějící přes území Německa, měli nárok na minimální mzdu platnou dle Německých zákonů. Zatímco stovky majitelů dopravních a spedičních firem se brání, desetitisíce řidičů by tuto změnu uvítalo, protože poprvé by dostali za svou práci to, co si skutečně zaslouží a ne jen almužnu, díky které nejen že se snaží jezdit bez povinných přestávek, ale i porušují předpisy, které s jejich činností souvisí. Snaha o vyšší výdělek však v tomto případě zabíjí a to nejenom řidiče, ale i další příslušníky silničního provozu.
Zde je můj originální článek a proti němu follow up aktuální.
Druhým tématem je stále se rozrůstající objem průmyslové a logistické zástavby na zelených loukách. Jedná se o nevratný proces zabírání půdy, probíhající nejen za přitakávání naší politické elity, ale i všech, kdo z podobných rozhodnutí mají osobní prospěch. Developeři se dokonce sami oceňují v soutěžích o největší zastavěnou plochu, politici zase v tom, kdo do země, kraje či města přivedl většího investora, jehož sliby na zaměstnávání tuzemských nezaměstnaných často rozplynou se v kouř a dým.
A i přesto, že se situace táhne již dlouhá léta, každá z nových vlád, jede po stejných kolejí a opět nechává pustošit zemi kdys medem a srdím oplývající.
Je až paradoxní, když pak slyšíte, že vláda už nemá půdu na výměnu pro restituenty a místo toho budou nadále pozemky odkupovány za mizivý peníz proto, aby se krátce po odkupu našel dobře napojený spekulant, navázaný na ty, kdo peníze budou vyplácet, který s tisíci a více násobným ziskem každý metr takto získané půdy prodá. Stačí se podívat jen na našeho ministra financí, jenž vlastní třetinu orné půdy našeho státu. Pan Bolek Polívka měl alespoň tu hrdost, že vyhlásil na svém území Valašské království, jež sice zhynulo na úbytě ekonomické gramotnosti vládce, ale bylo zde a jistě nebude zapomenuto ani historiky samotnými.
Zde je můj originální článek a proti němu follow up aktuální.
Třetím a dnes předposledním tématem je Česká pošta. Tento státní podnik, ať již nese za svým jménem jakoukoli koncovku, je pokladnicí beze dna. Stát a každý jeho občan do kasičky státní pošty hází další a další prostředky a ty mizí rychleji, než se dostanete k okénku poštovní přepážky. Zřizovatel se pokouší situaci řešit jen a pouze výměnou managementu. Jeden trafikant střídá druhého a každý si "ze své trafiky" zajistí i za krátkou dobu působení příjem, jenž si jako každý válečný veterán zaslouží a tak se nakupují další auta, sklady, služby, budovy a spousta dalších nepotřebných nutností, aby se na konci zjistilo, že se situace nejen nezměnila, ale ještě se i zhoršila.
A tak na poslední špatnou změnu reaguje zřizovatel a Hlavní Hlava pan Ministr Chovanec, krokem stejným jako jeho předchůdci, své chyby promítne do zvýšených cen poštovních služeb.
Zde je můj originální článek a proti němu follow up aktuální.
Poslední téma bude ekonomické, a protože se k němu odkazuji v mnoha různých článcích, nepřikládám odkaz na každý z nich. Jen poukazuji na skutečnost, že ministr financí - člověk jenž sám sebe nazval Nejchudším z občanů, svými činy svou chudobu neustále a úspěšně rozšiřuje a tu státní do svého plánu mimoděk zahrnuje. Zde několik titulků:
I když nakonec vypadá, že některé z výše uvedených akcí dopadnou jinak (například tu poslední má realizovat státní podnik), mají firmy ministra financí v tomto roce velmi úspěšné období. Mám obavu, že i v pozici prezidenta, na kterou se již dnes zatím nekorunovaný vládce České republiky chystá, bude i nadále tento trend pokračovat a to bez ohledu na následky pro občany, kteří ještě nejsou poddanými, omlouvám se podřízenými, nejchudšího z občanů.
Další články autora |
Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...